abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 juni 2005 @ 13:36:37 #201
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_28247928
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Kenmerk van niet-zo coole sukkels die denken dat ze wel erg cool zijn: niet in staat zijn om normaal te discussieren en meteen een grote scheur opentrekken.

Maar ja, meer kunnen dat soort kneuzen dan ook niet
Over het algemeen wil iets in de trant van 'ga dood' zeggen, dat je gewoon op moet horken en dat de door de desbetreffende persoon wordt gesteld dat hij geenzins van plan is om de idiote opmerkingen van de [betreffende persoon] te bediscussiëren.

Laat me je er trouwens nog even aan herinneren dat jij diegene was die met de oneigenlijke, smadelijke opmerking kwam richting de aanwezige 'hoog-opgeleide users' dat zij inteeltgedrag vertonen wat óók niet erg getuigt van een uitgebreide vocabulaire en een originele insteek om mensen van jouw punt te overtuigen.
pi_28248106
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Wat dacht je van 'groepsdruk om niet op spelfouten te letten want alleen studiepikken schrijven goed gespelde tekst' danwel 'mensen die spelfouten maken worden keihard uitgelachen, dus dan laat je dat wel'. Dat ligt iets subtieler dan alleen 'luiheid'.
Vind je dat echt een excuus? Ik lees voordat ik iets plaats op internet of een e-mail verstuur mijn tekst nog een keer door. Wat je typt bepaalt hoe er tegen je wordt aangekeken, omdat er simpelweg niets anders is om een beeld bij te vormen. Je hebt geen foto of diploma's om bij te voegen, alleen de tekst die je plaatst. Daarom vind ik het belangrijk dat mijn tekst goed is. Het zal niet altijd foutloos zijn, dat verwacht ik van niemand, maar je kan op zijn minst de meest grove fouten eruit halen. Iedereen leert op een bepaald niveau schrijven op de basisschool, maar sommige teksten halen dat niveau bij lange na niet. Gewoon slordigheid. Dat je fouten maakt omdat je er anders op aangekeken wordt mag, maar dan moet je niet zeuren dat je op je tekst wordt veroordeeld. Dan moeten anderen dus ook niet zeuren dat ze veroordeeld worden om hun teksten.
pi_28248431
Ik vind het een beetje dom om MBO met typfouten te associeren. Ik ken zat mensen die MBO doen, en maar weinig maken echt grove spelfouten. Okok, in het ernstige geval heb ik een keer iemand "seport" zien schrijven in plaats van "support", maar ze hebben iig wel allemaal hun examen nederlands gehaald.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:05:25 #204
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_28248513
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het een beetje dom om MBO met typfouten te associeren. Ik ken zat mensen die MBO doen, en maar weinig maken echt grove spelfouten. Okok, in het ernstige geval heb ik een keer iemand "seport" zien schrijven in plaats van "support", maar ze hebben iig wel allemaal hun examen nederlands gehaald.
De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreef
pi_28248579
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Wrinex het volgende:

[..]

De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreef
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 26 juni 2005 @ 14:48:43 #206
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28249385
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Wrinex het volgende:

[..]

De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreef
  zondag 26 juni 2005 @ 17:04:43 #207
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_28252758
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:37 schreef Zephyrus het volgende:
ondertussen heeft hij ingezien dat hij toch nog iets te jong is voor zo'n brommertje, dan maar een fiets
quote:
Gezocht: Hoi ik zoek een coele minibike maar geen zelfbouw
Prijs: Bieden
Beschrijving: Hoi ik ben christian koot en ik zoek een coele mini bike maar graarg geen zelfbouw een het liefs een ducati en ik ben 12jaar en ik hep alleen een kranten weik en ik kan niet te veel uit geeven heel veel groet e van mij

Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 26 juni 2005 @ 17:22:12 #208
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_28253298
Een vriendin van me heeft deze week gereageerd op advertentie voor laminaat. De reactie mailde ze me gister. En ik kan t niet laten om em hier niet ff aan toe te voegen...

Hoi.

Het is mischien beetje een rare vraag voor je en je zou het zeker niet verwachten
maar ik vind 't erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen op msn dus mijn vraag
aan jou is of je het leuk zou vinden om 's gezellig te kletsen op msn....

Wat het laminaat betreft... het is niet van mij maar van een vriend van me en ik heb
het voor hem op internet gezet omdat hij zelf geen pc heeft maar ik wil zeker wel ff
m'n best doen voor je om te kijken wat ik voor je kan doen. Ik kan je al wel vertellen
dat het een lichte kleur laminaat is maar ik weet nog niet of het al verkocht is ja/nee.

Ik wacht je reactie wel ff af en dan merk ik het wel wat je van m'n voorstel vind....

Groetjes van jos.
pi_28253474
Wat een player kneus
pi_28253502
iew!! Wat een engerd. Jullie gaan toch zeker wel een leuk mailtje terugsturen he?
pi_28253530
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef Wrinex het volgende:

[..]
Laat me je er trouwens nog even aan herinneren dat jij diegene was die met de oneigenlijke, smadelijke opmerking kwam richting de aanwezige 'hoog-opgeleide users' dat zij inteeltgedrag vertonen wat óók niet erg getuigt van een uitgebreide vocabulaire en een originele insteek om mensen van jouw punt te overtuigen.
Laat mij je er op wijzen dat jij degene bent die zich blijkbaar ontzettend aangesproken voelt door mijn posting. En volgens mij staat mijn punt nog steeds, wat betekent dat 't niet oneigenlijk is

Overigens snap ik niet wat constateren dat een groep users last heeft van inteeltgedrag te maken heeft met een 'uitgebreide vocabulaire'. Moet je dat soort constateringen dan met heel veel moeilijke woorden brengen?
pi_28253725
quote:
Op zondag 26
juni 2005 13:43
schreef SlaadjeBla het volgende:


Vind je dat echt een excuus? Ik lees voordat ik iets plaats op internet of
een e-mail verstuur mijn tekst nog een keer door. Wat je typt bepaalt hoe
er tegen je wordt aangekeken, omdat er simpelweg niets anders is om een
beeld bij te vormen.
Ik doe dat zelf ook. Maar d'r zijn zat lui die er van uit gaan dat e-mail,
MSN, webforums en iets als marktplaats allemaal ongeveer hetzelfde zijn, en
dat je overal HeTSelFdE S00Rt TexT kunt plaatsen. En da's inderdaad
luiheid, of onnadenkheid, of gewoon niet zo slim.

Zo heb ik de nodige advertenties gezien van mensen die op marktplaats 'een
hoekbureau' aanbieden, zonder verdere toelichting of foto. Dat kun je niet
op luiheid gooien; dat is eerder jezelf niet kunnen verplaatsen in een
potentiele koper (hoe groot? Kleur? Prijs? Plaats?), of een totaal verkeerd
beeld hebben van de positie die je hebt als verkoper. Voor uw hoekbureau
twintig anderen, mevrouw...
quote:
Iedereen leert op een bepaald niveau schrijven op de basisschool, maar
sommige teksten halen dat niveau bij lange na niet. Gewoon slordigheid.
5% van alle nederlanders is analfabeet. Dan heb je nog een gedeelte (vooral
wat oudere) nederlanders die nooit fatsoenlijk hebben leren schrijven en
formuleren.

Oh, en ik heb ook de nodige offertes gezien van schilderbedrijven en andere
bouwvakkers in horkerig of krom nederlands. Niet met zulke spelfouten als
in die marktplaatsadvertenties, maar ook niet perfect, waarbij je wel kunt
zien dat ze op die standaardbrief flink hebben zitten zweten. En dan gaat
't om echte opdrachten, en duizenden euro's.

Maar bij dat soort dingen weet je ook dat je daar overheen moet kijken: je
wilt geen schilder die perfecte offertes kan schrijven, je wilt een
schilder die goed en goedkoop kan schilderen. Marktplaats is niet anders.
pi_28275705
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:57 schreef joshus_cat het volgende:

[lulverhaal]
Kneus, wat wil je nou hier
Kap aub met je discussie... het vervuilt dit topic.
Het gaat hier over Marktplaats, niet over taalverloedering.
Als het je niet bevalt hier, open dan een uithuiltopic in KLB
pi_28276465
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:06 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Het gaat hier over Marktplaats, niet over taalverloedering.
Wil je dat dan ook duidelijk maken aan je medefok!kers? Voor iedere slecht gespelde kneuzerige marktplaatsadvertentie kan ik tien slecht gespelde kneuzerige homepages geven. Dus als je 't daarom te doen is...
pi_28276716
Dan open je maar een topic over slecht gespelde kneuzerige homepages
* Isabeau slaakt een diepe zucht

En dat is er volgens mij zelfs al

Dit topic gaat over marktplaats.nl, over gekke advertenties, domme advertenties, maffe advertenties, opvallende advertenties, onbegrijpelijke advertenties èn óók over zeer slecht gespelde advertenties. Waar maak je je druk om
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 juni 2005 @ 17:12:15 #216
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_28277765
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Waar maak je je druk om
De vraag die ook mij bezighoud

Begrijp sowieso niet waar hij naar toe wilt Hij probeert ons ergens van te overtuigen, maar volgens mij heeft zelfs hij geen idee waarvan aangezien de zogenaamde argumenten en punten van kritiek die hij aanbrengt nergens op terugslaan, van losse flodders uit elkaar hangen, ergo: geen samenhangend geheel vormen (ik bedoel, wat hebben slecht gespelde homepages nou te maken met idiote marktplaats-advertenties? ) En niet te vergeten vaak simpelweg niet waar zijn, uit de lucht gegrepen of zelfs ondersteunend voor 'onze' kant van deze 'discussie' voorzover je daarvan wilt spreken. En daarnaast heeft hij geen concluderende uitspraak gedaan waardoor zijn aangebrachte standpunten geen waarde hebben, omdat ze geen doel ondersteunen.
pi_28278457
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef Wrinex het volgende:

[..]

De vraag die ook mij bezighoud
Spuit elf geeft ook modder.

Mijn punt is dat iemands spelling afzeiken veel te makkelijk is. D'r gebeuren veel dommere dingen op marktplaats, als je de moeite neemt om even te kijken.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:44:20 #218
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_28281947
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Spuit elf geeft ook modder.

Mijn punt is dat iemands spelling afzeiken veel te makkelijk is. D'r gebeuren veel dommere dingen op marktplaats, als je de moeite neemt om even te kijken.
hou nou maar op
:')
  maandag 27 juni 2005 @ 20:10:34 #219
80030 KingB
Ook gezellig
pi_28282722
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:34 huilde joshus_cat het volgende:

[..]

Spuit elf geeft ook modder.

Mijn punt is dat iemands spelling afzeiken veel te makkelijk is. D'r gebeuren veel dommere dingen op marktplaats, als je de moeite neemt om even te kijken.
Geeft dan eens een leuk voorbeeld, in plaats van continu het zelfde riedeltje af te spelen!
het is ondertussen duidelijk wat je mening is. Alleen zijn taalkundig verkrachte advertenties voor de meeste users grappig.

Succes met je eerste leuke post!
I can't believe it's not butter!
fotoboekske
  maandag 27 juni 2005 @ 23:09:49 #220
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_28287856
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:30 schreef suikerzoet het volgende:
iew!! Wat een engerd. Jullie gaan toch zeker wel een leuk mailtje terugsturen he?
Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...
pi_28288341
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef ink het volgende:

[..]

Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...
je moet tegen haar zeggen dat ze een email moet sturen met alleen deze smiley erin



dat dekt de lading wel
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28290064
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef ink het volgende:

[..]

Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...
Nee joh! Misschien kan ze schrijven "Wat een tof en spontaan idee! Maar krijg ik dan wel korting op het laminaat?"
pi_28303312
Om het topic weer "on-topic" te laten komen :

http://www.marktplaats.nl(...)26searchintext%253D1

hallo ik ben Ted.
ik verkoop mijn habbo account omdat ik te veel huiswerk hep en daarom wil ik het verkopen.
ik hep er ongeveer 200 euro aan uitgegeven dus bieden onder de 200 euro .
mijn poppetje heet ''teddyboy10''.
groetjes ted zie foto


Hoi Ted, leuk dat je zo'n uitgebreid sociaal leven hebt
pi_28303924
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef Rainboww het volgende:
Om het topic weer "on-topic" te laten komen :

http://www.marktplaats.nl(...)26searchintext%253D1

hallo ik ben Ted.
ik verkoop mijn habbo account omdat ik te veel huiswerk hep en daarom wil ik het verkopen.
ik hep er ongeveer 200 euro aan uitgegeven dus bieden onder de 200 euro .
mijn poppetje heet ''teddyboy10''.
groetjes ted zie foto


Hoi Ted, leuk dat je zo'n uitgebreid sociaal leven hebt
Dat valt volgens mij nog wel mee
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28304715
http://www.marktplaats.nl(...)26searchintext%253D1

ik Hep Jonmgen Vogels Tek Kopoop

Vogels Van Week Oud
Zort Parkiet


soort parkiet dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')