Maar het is wel een leuk speeltje !quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:55 schreef DemonRage het volgende:
sorry... beetje IE-georienteerd
Welke BrEeZaHsLeT gebruikt nou FireFox btw
Wat deed die daar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:25 schreef brighton het volgende:
Deze was bij Zembla vanavond
http://www.sugababes.nl/!!!!^stoeipoesj
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:25 schreef brighton het volgende:
Deze was bij Zembla vanavond
http://www.sugababes.nl/!!!!^stoeipoesj
Ik heb ook een jas met bontkraag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[afbeelding]
mijn aller aller aller liefste mamaaaaaa
Verklaart een hoop
-edit-
lol en dan ook nog zo'n bondkraagneger eronder
[afbeelding]
zo'n wiggerjas??quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb ook een jas met bontkraag.
Op zich valt ie best mee....quote:
WAAAAAT!!!! Die gast ken ik!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[afbeelding]
mijn aller aller aller liefste mamaaaaaa
Verklaart een hoop
-edit-
lol en dan ook nog zo'n bondkraagneger eronder
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb ook een jas met bontkraag.
Ze vertelde terwijl ze zat te msn'en. Was er zo'n Duitser van 30 die zei u have nice pussy can i fuck you? Ze vroeg of hij zn lul wou laten zien en dat deed ie. 80% van de jongens uit haar msn lijst waren uit op sex. Maar zij vond het allemaal wel grappigquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:27 schreef Thomas B. het volgende:
Lol... ja daar was een of ander programma over tienerseks
De jungle van de tienerseks
Had wel willen zien, maar kwam toen net uit mn werk... was best lollig volgens mij
Maar wat moest zij in die show? Ze zat toch niet ook te zeiken dat ze jongens seksistisch en blablabla en moeilijk en lastig en ik moet wel poepen maar ik kan niet vond. Dan nomineer ik haar namelijk tot Hypocriet van het jaar...
Zo ken ik ook wel een paar meidjes uit de buurt die van elke jongen de piem0l willen zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Ze vertelde terwijl ze zat te msn'en. Was er zo'n Duitser van 30 die zei u have nice pussy can i fuck you? Ze vroeg of hij zn lul wou laten zien en dat deed ie. 80% van de jongens uit haar msn lijst waren uit op sex. Maar zij vond het allemaal wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |