quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horen.
Als je er van overtuigd bent dat je zo ongelooflijk lief bent, wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.
Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...
Oh, en ik stel dan wel als voorwaarde een LEUKE kroeg. De B&W werkt slaapverwekkend bij mij, en The Waterhole is het ook niet helemaal. Gewoon iets leuks met een beetje middle of the road muziek zodat er voor iedereen wat wils is...
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou toch Utrecht willen voorstellen. Op het nachtnet voor degenen die daarvan kunnen profiteren en het ligt toch net ietsje centraler...
I second that!quote:
Vondelpark isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.
Maar als iemand een leuke, grote kroeg/disco weet, waar ze LEUKE muziek draaien, algemeen, dus geen fucking R&B ofzo, kan dat ook natuurlijk.
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
*aanmeldt* mag ik Wodka Blue meebrengen?
Klopt... ik was er niet bij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..
Tis ook slechts een brainstorm topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
Maar tis wel moeilijker voor mensen die wat verder weg wonen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?
Meen je die vraag serieus??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry, verkeerd gelezen![]()
ik drink geen bier, is dat erg?
Heetwijf!!!quote:
met ons geslowchat moet ik zo een deel 2 openenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Men... Nog even en mijn brain waait hier weg man!
Ik word er alleen zo ongeduldig van!
Zoiets wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
L&S, maar dat is besloten dus er kan zeker nog wat meer bij.
Vondelpark ben ik altijd voor, Utrecht ook...
Weet er niet iemand nog een leuk 80's feest of zo? Dat werd de vorige keer nog geopperd.
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.
Tis een oldbie he??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster was... nu toch best wel spijt van, je lijkt me echt wel cool
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!
Mwah, is weer een beetje overdreven. Stroom+water+tap enzo is wel fijnquote:
Maar dan moet je dus wel zo'n soort locatie kunnen regelen. Ik heb wat dat betreft niets in de buurt waar ik 'aan zou kunnen komen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |