Dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik doe alleen maar artistieke kunstjes hoor
in de buurt van Belgie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik iets op poten kan zetten met potentie. Locatie, thema etc....
quote:
niet die kunstjesquote:
Dat verkopen ze hier in Amsterdam ook welquote:
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet die kunstjes![]()
ik heb ooit trampolinespringen gedaan voor een publiek.
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.
Goh.![]()
Ook als je die wereldreis meetelt??quote:
berekuil?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook als je die wereldreis meetelt??
Anyway, suggesties zijn welkom qua thema, locatie staat min of meer vast.
Nee, gewoon in het centrum van het Universumquote:
Ik wil niet weten wat er allemaal stijf kan worden aan jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunst
020quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
He, ik moet al genoeg doen als ik het op poten moet zetten ja!quote:
Amsterdam zeker. ok, geen probleem. met de trein geraak ik er welquote:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
nee, dat is niet onzinnig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Of is dat onzinnig?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.quote:Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Huh? Weer een Amterdammeet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
bang dat je me niet kan weerstaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef innepin het volgende:
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.
Verhuis dan ook naar een normaal dorp.quote:
ik zie 2 problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Eensch... De lol van een meet is dat je altijd wel iemand tegenkomt die je niet kent, waar je ook niks mee 'hebt' en waarmee het zomaar ineens gezellig blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horenquote:
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!quote:
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.
Oooooowww, die redenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!![]()
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |