Calc -> intersectquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef wouterwouter2 het volgende:
[..]
en zijn er mensen die die toevallig ook willen delen? (A)
Mijn Casio kan dat echter wel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:20 schreef thijsk87 het volgende:
En afgeleiden ook niet
Opzoeken in je tabel kan ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:23 schreef thijsk87 het volgende:
Nog een tip:
Al heb je een best ingewikkelde formule waarvan je de x moet bepalen en je weet alleen de y, vul dan de formule bij Y1 en de Y waarde bij Y2 en met intersect kan je dan de x achterhalen.
jah! echt weird, dan vraag je je af of het net zoals bij natuurkunde gaat, of dat je het nu op een rond cijfer moet afronden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef Spleed het volgende:
Hij was niet moeilijk! Ik heb heel ruim gerekend: 76 punten. Dat betekent tussen de 8.5 en 9.5!
Wat ik lastig vind, is dat er niet overal bijstaat hoe je het moet afronden. Ik vraag me dus ook af of ze daar dan naar gaan kijken tussen de correctie. Als het er niet bijstaat heb ik het meestal op een tiende afgerond, maar in het correctievoorschrift is het dan ook wel eens op gehele getallen afgerond...
Hoek C,D was te berekenen en dan is die heel makkelijk, kwam ik in de laatste 2 minuten achterquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vraag 13 kwam ik helemaal niet uit (De hoogte van A,B)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |