Met Nederlands heb je geen moeite?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit is het enigste vak wat ik echt moeilijk vind. Ik sta gemiddeld een 5.8. Een 3 halen op het examen kan dus nog wel (Moe tik wel voor de andere vakken een voldoende halen.) Ik heb al een paar WB2 examens van vorig jaar gemaakt. Ze waren erg moeilijk.
Ik denk dat het niet uitgebreid genoeg is opgeschreven,quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef crazy-bert het volgende:
Ik heb gister examen 2003 tijdvak 1 gedaan, maar bij nakeken kwam ik op iets anders uit dan antwoordenblad:
antwoordblad zegt (vraag 6):
* (1pt) groeifact is per week 0,3
* (2pt) groeifact per dag is 0,3^(1/7)=0,842
als alleen is nagegaan dat 0,847^7=0,30, maximaal 1 punt toekennen
ik doe:
500 x X^7=500 x 0,3
X^7 = 150/500 = 0,3
7wortel 0,3=0,842
hoeveel punten heb ik? * crazy-bert komt er niet uit
Iedereen die ik hierover heb gesproken konden ook geen uitsluitsel geven wat nou het aantal punten zijn. En dit was nieteens de enigste vraag die qua antwoord correct was maar qua berekening totaal anders.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet uitgebreid genoeg is opgeschreven,
Ik weet het ook niet precies.
Ik had dit.
H=500x0.3^t
t in weken 1 dag = 1/7 week
500x0.3^(1/7) = 420.99
500/100 = 5
420.99/5 = 84.2%
Groeifactor voor 1 dag = 0.842
Ik kwam er ook niet uit hoeveel punten ik nou had.
Een lijn trekken van Punt T die loodrecht op vlak ABCD staat. Dan het vlak waarin die lijn staat uit het figuur halen en uittekenen. Dan is die lijn wel uit te rekenen met pythagoras, cosinusregel, oppervlakte regel of cosinus, sinus en tangens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:27 schreef _Supreme het volgende:
ik heb nogal veel moeite met meetkunde..
wat is de afstand van punt T tot vlak ABCD.
ja, het vlak eruit halen, en daar de zijden van berekenen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een lijn trekken van Punt T die loodrecht op vlak ABCD staat. Dan het vlak waarin die lijn staat uit het figuur halen en uittekenen. Dan is die lijn wel uit te rekenen met pythagoras, cosinusregel, oppervlakte regel of cosinus, sinus en tangens.
Daar heb ik meestal niet zoveel moeite mee.
Wel met ex en log en Ln afgeleide blablabla![]()
daar heb je gelijk in ja. Ik heb ook nog een samenvatting boekje van examenbundel. daar staan nog meer details in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik vind de wisforta een beetje beperkt met differentieren. Ik zet ook nog een hoop regeltjes in mijn GR
De straal (r) is de enige onbekende, dus je kan zowel links als rechts van het = -teken direct invullen op je GR en vervolgens het snijpunt laten 'uitrekenen'. Er staat nergens in de opgave dat het algebraïsch moet (juist 'rond af').quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:47 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb ook het antwoord, maar ik snap niet hoe ze dat oplossen.
hoe los je dit nou op?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |