SMTP is uitgaande mail trouwens, en die wordt ge-upload.quote:Bu'y V1ag ra for R3ally l0w pr1ces
Das flink kut ! Heb je geen firewall en spyware scanner ? Je zou er toch achter moeten kunnen komen waarom hij dan die dingen verstuurd... Ik reply altijd bij de spammersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik heb wat verder zitten kijken en het schijnt dat ik vanaf die computer zo'n 1319 mailtjes heb verstuurd met de meets onmogelijke headers.
Zoiets als:
[..]
SMTP is uitgaande mail trouwens, en die wordt ge-upload.
off topic, wie ben jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:35 schreef ploderus het volgende:
Volgens mij is het je Avast SMTP controle icoontje. Bij mij komt hij alleen in beeld als mijn smpt mail gedownload wordt. Normaal heel kort, tenzij de verbinding naar de mail server niet op gang wil komen. Dan krijg ik uiteindelijk dezelfde melding als die jij later op je plaatje laat zien.
Zorg dan dat je SP1 en SP2 al gedownload heb op een andere computer, want als je met een clean install op internet gaat dan heb je gem. tussen de 2 en 10 min. een virus of spyware te pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Oh. en het is een clean install van het OS.
Verder staat er nog helemaal niks op die computer.
een lurkerquote:
Heb je gelezen welk OS ik erop heb?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:14 schreef xippie het volgende:
[..]
Zorg dan dat je SP1 en SP2 al gedownload heb op een andere computer, want als je met een clean install op internet gaat dan heb je gem. tussen de 2 en 10 min. een virus of spyware te pakken.
Of na de clean instal direct een firewal en anti virus instaleren, en dan met update de SP's instaleren.
Zal er ook meteen CWShredder bij zetten!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:16 schreef bwt het volgende:
Je kan ook controleren met "Hijack This" wat er allemaal gebeurd tijdens het opstarten.
Controleer wel even de Tutorial die er bij vermeld staat op de website voordat je van alles weg gaat vinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |