Flauwe grappen zijn er vandaag nou wel genoeg gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef PeZu het volgende:
de bruid neuken?
snapte je mijn stukje niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
eeeh
Briljant. Staat alleen ook al op pagina 1.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bij kennissen hadden ze ruit eruit gehaald alle meubels uit de woonkamer gehaald en daar voor in de plaats de auto geplaatst ruit er terug in gezet.
Zo dan sta je wel raar te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bij kennissen hadden ze ruit eruit gehaald alle meubels uit de woonkamer gehaald en daar voor in de plaats de auto geplaatst ruit er terug in gezet.
wat zou er in die tekst staan dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Wicked_W het volgende:
Dakpannen verwisselen en er een tekst mee maken is wel geinig.
ik niet (slechte TVP)quote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef steuf het volgende:
Nog mensen die wat weten?
foei!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef PeZu het volgende:
met napalm ipv rijst gooien dan?
Yups..en dan een brandende fakkel naar binnen gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:01 schreef BushRanger het volgende:
Bij ons in de buurt hadden ze bij een stel dat ging trouwen met een kraantje heel de voortuin uitgegraven en afgevoerd. In het gat werd de auto gezet!
Of je laat een vrachtwagen zand tegen de voordeur storten. Achterdeur ook iets mee doen dan natuurlijk.
niet echt grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:01 schreef BushRanger het volgende:
Bij ons in de buurt hadden ze bij een stel dat ging trouwen met een kraantje heel de voortuin uitgegraven en afgevoerd. In het gat werd de auto gezet!
Of je laat een vrachtwagen zand tegen de voordeur storten. Achterdeur ook iets mee doen dan natuurlijk.
Variatie op thema:quote:Op maandag 9 mei 2005 17:14 schreef Xennia het volgende:
Koop 4 muizen, voorzie ze van rugnummertjes 1,2,3 en 5 en laat ze los in de slaapkamer. Als S. hysterisch genoeg is (en dat zal ongetwijfeld) gaan ze de gehele nacht op zoek naar nummer 4 en kan B. een goede beurt wel vergeten
bij mijn buurman hebben ze het gedaan met een 4 kuub aardappelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef steuf het volgende:
hihi dat hebben ze bij mijn vader gedaan:-)
Gaan zand maar puin en steen:-)
uien lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Gurb het volgende:
[..]
bij mijn buurman hebben ze het gedaan met een 4 kuub aardappelen
Goede garp [14.gif]quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef 1ofthefew het volgende:
wij gaven de bruid LSD, neukten haar, en de dag na de huwelijksnacht lieten we de foto's bezorgen met de mededeling: "was ze lekker nat"
die met dat water is wel gruwelijk gemeenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef -Trinity- het volgende:
Bij ons in de familie vinden ze dat ook wel leuk, maar niet alleen bij huwelijken, ook bij verjaardagen.
Zo hadden ze het bed van de bruid en bruidegom een keer uit elkaar gehaald, en op de balken van het oude dak gelegd. Dat was geen leuke ontdekking.
Kriebelend spul in bed zorgt ook voor een leuke nacht.
Bij een verjaardag (16jarige) hadden mijn broer en ik een emmer met daarin een heel dun laagje water met een paar centen in de vriezier gestopt. Dag erop weer een laagje water en wat centen. Halverwege een banaan met een condoom eromheen erin laten vriezen en op het eind stak alleen nog het topje erbovenuit. Als je dan een flinke emmer hebt smelt het niet, en er zat 15 euro aan centen in. Je krijgt dan wel een verbaasde blik, een blok ijs met een stukje condoom dat eruit steekt. Wat gereedschap erbij geven is wel zo lief.
Bekertjes met water op de trap zijn flauw, maar wel effectief.
De poten van het bed doorzagen, maar niet geheel. Niet bij een duur bed doen, dat is zonde. Als ze gaan liggen stort het bed in. Of de lattenbodem vervangen met een hele brakke, zakken ze erdoor
. Echt goede ideeën heb ik eigenlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |