quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:25 schreef S-Two het volgende:
PUZZEL
Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje.
Blondje: "Ik heb een probleem!"
Echtgenoot "zeg het maar"
Blondje: "ik heb net een puzzel gekocht maar ik kom er niet uit!"
Echtgenoot:"is ie dan zo moeilijk?"
Blondje:"ja, ik weet niet waar ik moet beginnen, alle puzzel stukjes
lijken op elkaar!"
Echtgenoot: "wat is het plaatje op de deksel van de puzzel?"
Blondje: "Een rode haan, maar ik kom er echt niet uit"
Echtgenoot:"Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen wij hem samen!"
Even later komt de echtgenoot binnen.
Echtgenoot: "En waar is die puzzel van je?"
Blondje: "hij ligt hier op de tafel... "
(Er valt een diepe stilte)
Dan een diepe zucht...Echtgenoot:"OK, we pakken het als volgt aan.
Jij stopt alle Corn Flakes terug in de doos en ik vergeet het het
incident.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
v:wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en de verenigde staten
a:je nait it steeds
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef S-Two het volgende:
Er was eens een dwerg, en die liep heel alleen in het bos, komt hij een dwerg-dwerg tegen. vraagt de dwerg aan de dwerg-dwerg: wil jij mijn vriendje zijn? zegt de dwerg-dwerg tegen de dwerg: ja is goed. dus de dwerg en de dwerg-dwerg lopen verder. komen de dwerg en de dwerg-dwerg een dwerg-dwerg-dwerg tegen, vragen de dwerg en de dwerg-dwerg aan de dwerg-dwerg-dwerg: wil jij ons vriendje zijn? zegt de dwerg-dwerg-dwerg tegen de dwerg en de dwerg-dwerg: ja is goed. dus de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg lopen verder. komen ze een draak tegen. vragen de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg aan de draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak. dus ze lopen verder. komen ze een draak-draak tegen,vragen de dwerg en de dwerg-dwerg en de dwerg-dwerg-dwerg en de draak aan de draak-draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak-draak. dus ze lopen verder. komen ze een draak-draak-draak tegen, vragen zeaan de draak-draak-draak: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de draak-draak-draak. dus ze lopen verder.komen ze een fee tegen, vragen `zeaan de fee: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de fee, dus ze lopen verder. komen ze een fee-fee tegen, vragen ze aan de fee-fee: wil jij ons vriendje zijn? ja is goed zegt de fee-fee, dus ze lopen verder. komen ze een fee-fee-fee tegen:
EN DIE ZAT DICHT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T waren haast alleen maar moppen van Fok!quote:
Barba macacu ben je ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
T waren haast alleen maar moppen van Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Die zag je aankomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef -Lotte- het volgende:
Heb je een pleister voor me?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:29 schreef S-Two het volgende:
Uit het Ajax-topic
Wat doet een Feyenoord-supporter wanneer zijn club de Champions League heeft gewonnen?Hetzelfde als een een PSV en 020 supporter dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo flauw jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hetzelfde als een een PSV en 020 supporter dus![]()
Zo is ie nog leukerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef KlownJB het volgende:
Er was eens een man savonds laat in de regen over de snelweg ant rijde. Ziet die aan de kant van de weg een turk Marokkaan liften. Dus hij denkt: laat ik de menseheid helpen, en hij rijd die gast, Bam, dood. Kwartiertje later staat er weer een turk Marokkaan langs de weg. Ook deze ramt ie met zijn bumper. Bam! dood. Halfuur later staat er een priester langs de weg te lifte. Hij denkt : Zo iemand laat i niet 'savonds laat in de regen buiten staan. Dus hij laat hem binnen. Rijden ze weer verder, staat er even later weer een Turk Marokkaan te lifte. Maar gdv met die priester in de auto kan hij die toch niet dood rijde? Dus hij rijd recht op die turk Marokkaan af en stuurt op het laatste moment net langs hem af. Bam!! Dood. 'Ik zweer het,' zegt hij. 'Ik heb hem echt niet doodgereden.' 'Ja' zegt die priester. 'Maar goed dat ik mijn deur open deed.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |