SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Marganinequote:Op maandag 16 mei 2005 09:04 schreef kmaestro het volgende:
Er werkt een Belg in een Nederlandse fabriek. Op een dag roept een Nederlandse collega tegen hem: "He, ken jij Bert?" "Welke Bert?" "Camenbert!"
De Berg denkt: "zo he daar ben ik ff goed ingetrapt.
De volgende dag vraagt de Nederlander weer: "He, ken jij Bert?" "Welke Bert?" "Camenbert!"
De Belg heeft er zwaar de pest in dat hij er weer intrapte en wil de Nederlander terugpakken. Ineens weet hij het: Marganine. Dus de volgende dag gaat hij naar de Nederlander en vraagt hem: "Ken jij Marga?" De nederlander: "Marga, Marga, is dat niet de vrouw van Bert?" "Welke Bert?" "Camenbert!"
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:06 schreef PM-girl het volgende:
Het is geel en als je in het je oog krijgt, ben je dood...het is geel, en als je er op gaat staan is het doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 16 mei 2005 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
het is geel, en als je er op gaat staan is het doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel en gaat terug in de tijd?
De trein naar Groningen.
Ze bleven daar echter wel steeds op hameren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
In de optocht naar de kruisiging van Jezus:
"Jezus, hoe ver is het nog lopen?"
"Ik schat een half uur, maar pin me er niet op vast"
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ze bleven daar echter wel steeds op hameren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |