SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/flauw]niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een turk?vertel die ook even daar waar je op vakantie gaat van de zomer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker belangrijk, het is maar een mop?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:49 schreef BillGates het volgende:
[..]
vertel die ook even daar waar je op vakantie gaat van de zomer....![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:33 schreef BillGates het volgende:
wat is het verschil tussen een zak stront en cultheld ?Met een zak stront kan je lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Met een zak stront kan je lachen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef Bevo103 het volgende:
Wie is de populairste ambtenaar bij illegalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saaiquote:Op zondag 15 mei 2005 11:28 schreef J-Will het volgende:
Er komt een neger bij de hoeren en die zegt: "Ik wil exotisch gepijpt worden!"
"Exotisch gepijpt worden?" vraagt die hoer, "wat is dat?"
Zegt die neger: "Broodje"
"Broodje?"
"Ja een broodje, ik wil een broodje om mijn loel"
Dus die hoer pakt een broodje en doet hem om de lul van die neger.
"Kaas", zegt die neger. "Plakje kaas"
Dus die hoer legt er wat kaas op, en daarna wat ham, uitje, augurkje.
En net als ze een hap wil nemen zegt die neger:
"Ho ho wacht even, nu eet ik hem zelf wel op"het was leuker toen die kerel uit Assen hem vertelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |