juist LUNCHEN!!!quote:
Ik ben er nogquote:
aaaaaaaaahhhh mag je niet naar buiten?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben er nog
lunch altijd achter de pc
wat raar zeg, en tis wel zulk mooi weerquote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jawel maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan![]()
Me 2, eerst de lunch halen en dan achter de pc opetenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben er nog
lunch altijd achter de pc
bij ligt het eraan, als ik met een mooie mede-stagiaire naar buten kan doe ik dat natuurlijk liever alleen ze is nu vrijquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Me 2, eerst de lunch halen en dan achter de pc opeten
Welkom bij de meest nutteloze stagetijdverdrijving.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef kultivate het volgende:
Ik loop ook stage. Ga nu mijn derde week in. Bevalt wel hierzo. Moet ook een businessplan maken en meewerken. Dus beetje gecombineerd. Wel zwaar hoor een 9 tot 5 ritme ipv het studentenritme dat je lekker een dagje vrij bent in de week. Maar heb al wel 1 paar schoenen en wat kleren tegen inkoopprijs geregeld. Ik loop stage op het hoofdkantoor van een keten van sneakerwinkels in amsterdam
Ik ga ook altijd naar buitenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij ligt het eraan, als ik met een mooie mede-stagiaire naar buten kan doe ik dat natuurlijk liever alleen ze is nu vrij
ik ookquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Me 2, eerst de lunch halen en dan achter de pc opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |