SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., leuke dialogen.
ik heb hem na de film een 9 gegeven. de hoogste cijfer dit jaar voor een sneakfilm
Ik dacht het wel, heb er links en rechts zo wat over gezien/gelezen . . .quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er comics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen 237, nog een weekje en hij is foetsie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft veel hoger gestaan, hij is op de terugweg
.
Hij duurt krap 2 uur hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef dapluiz het volgende:
merkte ook helemaal nix van het feit dat hij 2,5 uur duurde, het was zo voorbij.
Bug?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:17 schreef dapluiz het volgende:
? Hmm, dan had xbox media center het fout, ik zette m namelijk op pauze en toen zag ik 2:29:nogwat als totale tijd staan van de film
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm... mijn DVD order staat op "processing" terwijl hij pas 20-12 zou uitkomen. Misschien toch eerder?![]()
Ik hoop het!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien krijg je hem wel eerder!Das toch best fijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |