abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 02:12:13 #151
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_26843319
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:11 schreef wonko het volgende:

[..]

Je kunt er een matras inleggen.
Maar niet veel meer.
  maandag 9 mei 2005 @ 02:13:35 #152
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26843333
Kut

Wilde haar net vragen of ik mijn tolerante moslim schoen aan haar endeldarm mocht introduceren...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_26843345
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Maar niet veel meer.
Hoeveel heb je nodig? Als het ook op de voorstoel van een Alto kan moet dat ook wel lukken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 9 mei 2005 @ 08:21:17 #154
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26844286
Ik hou wel van haar positieve insteek.

De reacties zijn alleen te triest voor woorden.
Maar ja wat wil je ook om 2 uur s nachts, elk sociaal mens ligt dan
al te slapen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 9 mei 2005 @ 08:28:13 #155
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_26844329
Sommige mensen moeten eens beter leren lezen. Hoewel ze het over 'links' heeft, zie ik niet in waarom "Waarom weet ik nu al dat iemand mij dadelijk in een post uitscheld?" niet van beide kanten kan komen, en dus ook van beide kanten kan worden opgelost.

Bij sommige leeftijdsgroepen is het allicht te begrijpen waarom ze 'stoer' en 'ruig' doen. Niet dat ik het goedkeur, maar ik denk de beweegreden te zien. Wat die beweegreden is? Groepsdruk. Wat de leeftijdsgroep is? 14 tot 20, pak em beet, en dan vooral bij jongens.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 9 mei 2005 @ 10:08:26 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26845780
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom is iedereen in Nederland zo haatdragend?

Waarom weet ik nu al dat iemand mij dadelijk in een post uitscheld?

Kunnen we niet gewoon allemaal goed met elkaar omgaan?

Moet het allemaal dan echt zo "stoer" en "ruig"?

Of zijn die mensen gewoon gefrustreerd?

De jaren '60 dat waren pas tijden.

Zijn hippies zielig omdat ze niet net zoals Arnold Schwarzenegger met een sigaar in de bek en met een mitrailleur vanuit de heup 300 mensen (met gezinnen en gevoelens) neermaait?
IK HAAT JE

ontopic: nee je hebt gelijk. maar helaas verhard de samenleving steeds meer door de toenemende stress en regeltjes en big brother acties en uiteraard de verregaande individualisering van de mensen. Ook komt het doordat het aantal mensen per m2 steeds meer toenemeemt. Je ziet het bij dieren ook. Zet een flink stel ratten ofzo bij elkaar en ze gaan ook stress gedrag vertonen en worden aggresiever.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 9 mei 2005 @ 10:38:10 #157
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26846412
't is ook nog eens zo dat mensen die rechts zijn, daar nog eens heel slecht in zijn ook.

Als je dan toch per se rechts wil zijn, doe het dan goed: Ik stel voor dat we het concept "levensvergunning" instellen. Iedereen krijgt bij geboorte een levensvergunning voor 18 jaar. Daarna moet je elke 5 jaar bewijzen dat je nog nuttig bent of gaat zijn voor de samenleving, anders wordt je vergunning ingetrokken.
Zonder levensvergunning heb je geen recht op : politie bescherming (je bent volgelvrij), medische zorg, huisvesting en uitkeringen schaffen we helemaal af. Basically: iedereen die niks bijdraagt heeft geen recht meer in leven te zijn, bejaarden worden geacht zelfmoord te plegen zodra ze niet meer kunnen werken of ze geen geld meer hebben (rijke bejaarden mogen natuurlijk wel, die dragen bij aan de economie)

Wat zal nederland dan een heerlijk rechts paradijs zijn

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 10:45:16 #158
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26846559
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Drugs dienen bijvoorbeeld gewoon gelegaliseerd te worden.

Je doet er alleen jezelf kwaad mee, als dat al het geval is.

Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Amerika is dom, vanaf je zestiende autorijden wel, en alcohol pas vanaf 21.
Wat ben je onverdraagzaam mbt Amerika
  maandag 9 mei 2005 @ 11:37:23 #159
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_26847854
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:

[..]

Theo van Gogh verdiende zijn dood.
Maar laten we vooral verdraagzaam zijn, hè moppie? En links natuurlijk.

Dit ongewassen huppelkuttopic kan nu wel dicht, want het één en ander is al weer bevestigd, zoals bij zovelen van jouw slag.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_26847883
Huilietopic!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')