Dat is nu vrouwelijke intuitiequote:
Nou, ik weet niet wat jij in het beschikbare beeldmateriaal hebt gezien daarover maar, ehm, écht vrouwelijk kon ik hen niet noemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat de jaren 60 hippiënes die zongen voor een linkser en verdraagzamer Nederland allemaal manwijven waren?
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:44 schreef WaStEd het volgende:
Staat er al een ban op Suzanne ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij in het beschikbare beeldmateriaal hebt gezien daarover maar, ehm, écht vrouwelijk kon ik hen niet noemen.
(zullen we fotootjes zoeken>>)
Dat is flowerpower en geen links manwijf in een tuinbroek.quote:
Mag ik anders jouw tuinbroek eens ontwerpen?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:50 schreef Loedertje het volgende:
(ontwerp je eigen tuinbroek)
En knip je eigen mega ultra lelijk kapsel...nu zonder spiegel!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:50 schreef Loedertje het volgende:
(ontwerp je eigen tuinbroek)
Waar dan? Staat niets in MED.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is flowerpower en geen links manwijf in een tuinbroek.
Gesubsidieerd door de staat vechten tegen die staat.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zou er wel eens eentje kunnen zijn.
Jammer....je moet toch ergens je frustratie aan kunnen spiegelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kutkloons gaan weg zonder een eervolle vermelding (zo lijkt het).
het engste is nog dat ik hem kan horen lachen...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jezus, die zou zo op ogrish kunnen staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bookmark dit topic.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kutkloons gaan weg zonder een eervolle vermelding (zo lijkt het).
Nee, ik wens mijn bookmarks leeg te houden. Al is dit wel een voorbeeld voor mijn latere kloontjes.quote:
Ik geloof niet dat ik in een tuinbroek over straat durf.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw tuinbroek eens ontwerpen?
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in een tuinbroek over straat durf.
(en dan moet ik wéér naar R&P om onder een kutkloon te gaan posten dat ik het zo moeilijk heb met mijn straatvrees en dat het de schuld van ene kLowJow is en dan zegt mijn pyschiater weer dat ik een rijke fantasie heb
Neh..
En dan links verdraagzaam kaalkopjes van de weg rijden?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoor![]()
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)quote:Op maandag 9 mei 2005 02:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zou Nikky door Suzanne18 ook worden uit gemaakt voor "scheve hoerr"?
Weet je, een VW busje heeft geen motorkapquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoor![]()
Idee!quote:Op maandag 9 mei 2005 02:04 schreef wonko het volgende:
[..]
En dan links verdraagzaam kaalkopjes van de weg rijden?
Ja, een definitie zou wel handig zijn, maar of het jammer is dat ze naar de eeuwige FOKjachtvelden is?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)
Mislukte verherbouwing....scheef ingezette nepkut als resultaat en de drager daarvan moet zich verhuren om de mislukte operatie te betalen.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)
Je mag gewoon instappen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je, een VW busje heeft geen motorkap
Je kunt er een matras inleggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je, een VW busje heeft geen motorkap
Hoeveel heb je nodig? Als het ook op de voorstoel van een Alto kan moet dat ook wel lukken.quote:
IK HAAT JEquote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom is iedereen in Nederland zo haatdragend?
Waarom weet ik nu al dat iemand mij dadelijk in een post uitscheld?
Kunnen we niet gewoon allemaal goed met elkaar omgaan?
Moet het allemaal dan echt zo "stoer" en "ruig"?
Of zijn die mensen gewoon gefrustreerd?
De jaren '60 dat waren pas tijden.
Zijn hippies zielig omdat ze niet net zoals Arnold Schwarzenegger met een sigaar in de bek en met een mitrailleur vanuit de heup 300 mensen (met gezinnen en gevoelens) neermaait?
Wat ben je onverdraagzaam mbt Amerikaquote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Drugs dienen bijvoorbeeld gewoon gelegaliseerd te worden.
Je doet er alleen jezelf kwaad mee, als dat al het geval is.
Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Amerika is dom, vanaf je zestiende autorijden wel, en alcohol pas vanaf 21.
Maar laten we vooral verdraagzaam zijn, hè moppie? En links natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |