zoenen.... of erger?quote:op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef italo het volgende:
........ is ze vreemd gegaan, afgelopen donderdag...
niet altijd een makkelijke relatie, de laatste maanden ging het niet super, ik zat in de nadagen van m'n winterdip, zij stopte 300% van haar energie in haar werk, hierdoor hadden we weinig positieve energie voor mekaar.
maar we hebben er over gesproken, 2 weken geleden, uitvoerig. en gelukkig wilden we allebei verder en was het weer geweldig, vol vuur, liefde en passie
afgelopen donderdag is ze vreemdgegaan, onverwacht met een mes onze relatie neergestoken, helaas, we hebben het niet overleefd..
![]()
zoenen, hoef ook niet te weten wat/hoe etc etc.. het enige wat ik wilde, toen ze het vertelde, was dat ze wegging...quote:op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef eliminator20 het volgende:
zoenen.... of erger?
begrijpelijke reactie, maar wil je echt haar verhaal niet horen over eventuele achterliggende redenen?quote:op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef italo het volgende:
[..]
zoenen, hoef ook niet te weten wat/hoe etc etc.. het enige wat ik wilde, toen ze het vertelde, was dat ze wegging...
maakt eigenlijk niet uit of het nou zoenen of erger was. ze heeft geen respect voor de relatie getoont.quote:op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef italo het volgende:
[..]
zoenen, hoef ook niet te weten wat/hoe etc etc.. het enige wat ik wilde, toen ze het vertelde, was dat ze wegging...
uhuh, dat doen we dus ook niet meer (zo snel)...quote:op zondag 8 mei 2005 21:37 schreef muus het volgende:
awwww lieffie..
eindelijk iemand die jij niet wegschopt en dan krijg je dit.
achterliggende reden?quote:op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
begrijpelijke reactie, maar wil je echt haar verhaal niet horen over eventuele achterliggende redenen?
waarom niet? snel hoeft idd niet, maar wegschoppen is toch niet nodig?quote:op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef italo het volgende:
[..]
uhuh, dat doen we dus ook niet meer (zo snel)...
dat blijkt... dat blijkt..quote:op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef elcastel het volgende:
nou sterkte. eén voordeel, ze is niet te vertrouwen, dus het is maar beter zo.
nee?quote:op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef hassiebassie het volgende:
begrijpelijke reactie, maar wil je echt haar verhaal niet horen over eventuele achterliggende redenen?
ik weet dat het niks toevoegd, maar zo'n gesprek is wel lekker om je woede even te luchtenquote:op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef muus het volgende:
[..]
achterliggende reden?
euh, dat is meestal een uitleg die je niet wilt horen óf die je nog pissiger maakt.
"omdat ik geil was" of "ik was dronken" of "ik deed het, maar wilde het eigenlijk niet" zijn allemaal dingen die niet echt iets toevoegen ofzo..
das waar, voel me alleen niet boosquote:op zondag 8 mei 2005 21:56 schreef hassiebassie het volgende:
ik weet dat het niks toevoegd, maar zo'n gesprek is wel lekker om je woede even te luchten![]()
het is iig de tijd van het jaar waarin italo lekker de hort op kan met vrienden. terrasjes, halfnaakte wieven bekieken, zon op je knar, biertje erbij en gaan met die banaan.quote:op zondag 8 mei 2005 21:58 schreef frezer het volgende:
sterkte...
ik krijg een beetje de indruk dat het de tijd van het jaar is hiervoor, of ligt dat aan mij?
ja dat is helemaal waar. het kan erger, maar dit is gewoon mis.quote:op zondag 8 mei 2005 21:53 schreef italo het volgende:
dat blijkt... dat blijkt..
er is geen manier hoe ze me meer pijn had kunnen doen..
das wel een strak plan.quote:op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef muus het volgende:
[..]
het is iig de tijd van het jaar waarin italo lekker de hort op kan met vrienden. terrasjes, halfnaakte wieven bekieken, zon op je knar, biertje erbij en gaan met die banaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |