abonnement Unibet Coolblue
pi_39295544
:s ik zie weinig verschil
pi_39296578
ik zie het verschil wél.... je ziet dat die onderste persoon wat meer ingevallen wangen heeft... Hij heeft een wat strakkere kop. Terwijl de 1e foto de wang gewoon wat boller loopt.

En hoe dat te bereiken? tja ik denk veel trainen, veel hardlopen, niet vet eten.... Anders zou ik het ook niet weten.. Voetballers hebben dat over 't algemeen wél.... geen vette bolle kop, maar mooi afgetraind. Maar nogmaals, hoe te bereiken? Veel hardlopen denk ik Snijdert heeft 't ook::

(gewoon strak gezicht, strakke kaaklijn, geen grammetje vet op 't gezicht)
Haleloeja
pi_39298622
Dat komt omdat voetballers sowieso wel een laag vetpercentage hebben. Net als marathonlopers bijvoorbeeld, die hebben ook nooit een bolle toet. Enige oplossing is om je vet/spier ratio te veranderen dmv trainen en dieet. Laat je daarover voorlichten bij een sportschool.
pi_39298695
probeer elke avond 2 keer 100 maal je boven en ondertanden te ontploten en 200 maal achterelkaar fors met je ogen knipperen en proberen 5 keer een minuut je wenkbrauwen fronsend te houden. Werkt als een tiet.
pi_39298786
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:18 schreef Tobbes het volgende:
probeer elke avond 2 keer 100 maal je boven en ondertanden te ontploten en 200 maal achterelkaar fors met je ogen knipperen en proberen 5 keer een minuut je wenkbrauwen fronsend te houden. Werkt als een tiet.
Haleloeja
pi_39298818
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:18 schreef Tobbes het volgende:
probeer elke avond 2 keer 100 maal je boven en ondertanden te ontploten en 200 maal achterelkaar fors met je ogen knipperen en proberen 5 keer een minuut je wenkbrauwen fronsend te houden. Werkt als een tiet.
Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen dit nou ook echt serieus toe gaan passen.
pi_39299258
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:21 schreef Cutie het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen dit nou ook echt serieus toe gaan passen.
daarom zou een serieuse tip mooi zijn. Maar dat is dus gewoon veel trainen Niet meer niet minder?
Haleloeja
pi_39299528
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:36 schreef Pure-Poison het volgende:
Als ik afval zie je dat juist 1st aan mijn gezicht!
Idem. Terwijl mijn gezicht in verhouding vrij smal is, dus dat is erg vervelend.
pi_39299696
Zuig het vet leeg bij een of andere dokter, het kan daadwerkelijk.
pi_39300425
Je kan best een laag gewicht hebben en een iets dikker gezicht.. die verhouding is bij iedereen anders.
De een heeft met 1.80 en 70kg een dik gezicht.. de ander weer niet, die verhouding verschilt gewoon bij iedereen.
pi_39300572
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef bloodyserious het volgende:
Je kan best een laag gewicht hebben en een iets dikker gezicht.. die verhouding is bij iedereen anders.
De een heeft met 1.80 en 70kg een dik gezicht.. de ander weer niet, die verhouding verschilt gewoon bij iedereen.
en de vraag is; is er een manier om die verhouding anders te krijgen Zo niet... hoe dan wél af te vallen in 't gezicht
Haleloeja
pi_39303830
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:

[..]

en de vraag is; is er een manier om die verhouding anders te krijgen Zo niet... hoe dan wél af te vallen in 't gezicht
Dan zou je nog meer moeten afvallen in het algemeen, ook als je niet eens dik bent.
Gezichtsspieren maken het geheel ook wat strakker natuurlijk, maar afvallen is iig de enige oplossing.
pi_39303972
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef WinnarJ het volgende:

[..]
Ben 1.98 en weeg 81 KG, dus ben verder niet écht te zwaar ofsow
das gewoon fucking skinny.
pi_39311186
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

das gewoon fucking skinny.
whaha, valt wel meee hoor zit toch nog wel flink wat vet... maar wil wat afvallen in m'n gezicht, dus ga nóg meer afvalen
Haleloeja
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:22:50 #40
37248 BertV
Handgemaakt
pi_39311718
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:51 schreef Gelderland het volgende:

[..]

whaha, valt wel meee hoor zit toch nog wel flink wat vet... maar wil wat afvallen in m'n gezicht, dus ga nóg meer afvalen
andere aanpak: vergroot je spiermassa (in combinatie met cardio), dit zorgt voor een hogere verbranding in rust.

Dus meer en gezonder eten en veel trainen.
Hoe kun je er nu uit gaan zien als een voetballer als je leeft als een vrouwelijk fotomodel?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_39313533
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef BertV het volgende:

[..]

andere aanpak: vergroot je spiermassa (in combinatie met cardio), dit zorgt voor een hogere verbranding in rust.

Dus meer en gezonder eten en veel trainen.
Hoe kun je er nu uit gaan zien als een voetballer als je leeft als een vrouwelijk fotomodel?
dan moet ik fitnessen en daar heb ik 't geld op 'dit moment niet voor
Haleloeja
pi_39316769
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:44 schreef Gelderland het volgende:

[..]

dan moet ik fitnessen en daar heb ik 't geld op 'dit moment niet voor
Ga rennen, snotaap.
pi_39317045
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:23 schreef reviewz het volgende:

[..]

Ga rennen, snotaap.
ja, aap, dat is normaal afvallen.... dat is geen fitness (hoogstens cardio) . Wat hij bedoelde met fitness is krachttraining, daar heb ik 't geld niet voor (fitness abbo)
Haleloeja
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:39:31 #44
37248 BertV
Handgemaakt
pi_39317249
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja, aap, dat is normaal afvallen.... dat is geen fitness (hoogstens cardio) . Wat hij bedoelde met fitness is krachttraining, daar heb ik 't geld niet voor (fitness abbo)
Maar 2 maal per week fitness is waarschijnlijk even duur als jouw internet abonnement.
(Niet dat het logisch zou zijn om deze maar ff te beeindigen)

Ik bedoel dat als je het ECHT wil, dan kan het gewoon. Het is dus gewoon niet belangrijk genoeg.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_39317284
druk dagelijks je tong een kwartiertje tegen je voortanden/gehemelte, is goed voor je onderkin

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39333093
nee, dat is niet dé manier
Haleloeja
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:13:26 #47
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39348847
als ik afval, is dat juist altijd het eerst in mijn gezicht te zien
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39348903
Als ik jou was zou ik niet teveel afvallen in je gezicht, dan zie je die haakneus zo duidelijk.....
pi_39516516
je moet gewoon veel afvallen, val je zelf in je gezicht af, denk ik
pi_39518977
Ik denk ook wel dat door gewoon afvallen je gezicht gewoon mee gaat, maar het kan best dat het bij jouw gezicht niet zo is. Waarschijnlijk zal het wel mee vallen maar zie je het gewoon alsof je door een vergrootglas kijkt. Net als dat je een pukkel kan hebben en in je hoofd ziet 'ie er steeds erger uit.

Offtopic: Ik heb het fotoboek van FuifDuif gelezen en daarin staat dat hij gebanned is dat 2007 maar weet iemand misschien hoe dit komt.(ben waanzinnig nieuwsgierig sorry )
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')