Niet voor Rudi Voller iigquote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu voor het eerst 10 seconden. Voor wie moet ik zijn ?
Respect 4 Kriekequote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Wow Krieke, wat ben jij een trieste lul zeg. Absoluut de grootste loser van Peking Expres.
Volgens mij gaat hij haar dumpen , maar wil hij dat nog net niet langs de telefoon zeggen ...quote:
Gelukkig is Rinck een duitser en hoeven wij nederlanders ons er niet voor te schamenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk is het toch wel grappig met die Rink , elke etappe hetzelfde, eerst verschrikkelijk arrogant tegen de schenen van een tegenstander schoppen, dan schopt die tegenstander hem vervolgens geweldig terug tegen zijn schenen en dan is het "boehoehoe" en mag Jorien hem terug oppeppen ... "
't lijkt wel het verhaal van Duitsland van WO I tot na WO II
Echte mannen doen daar niet aan mee, Tong, die gaan naar het voetbal kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Kijk voor het eerst zie alleen maar jankende zeikerds
Nou, eigenlijk niet. Rink heeft eenzelfde toon gezet voor dat hele spel en Krieke speelt het spel gewoon op eenzelfde manier mee. Eindelijk misschien, want ik vond 'm de voorgaande keren soms nog wat zwakjes uit de hoek komen. Hij heeft het zelf gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Wow Krieke, wat ben jij een trieste lul zeg. Absoluut de grootste loser van Peking Expres.
jij snapt het nog niet helemaal he?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |