quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Dat irriteert me nog het meest idd. Heel verongelijkt doen over al het 'onrecht' wat je wordt aangedaan maar zelf geen spat beter zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef ozzietukker het volgende:
Maar ja die Rinck is ook lekker dom, hij zou Krieke en Natalieook de vertraging hebben gegeven.... Dus terecht
ze was voor dieren bangquote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Zephyrus het volgende:
Die twee zijn voor alles wat beweegt bang.We kijken verder...
Gebeurde vorig jaar ook niet zoiets? Dat een beest er vandoor ging, in de woestijn? Bij Reinier en Clarinca geloof ik...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zie het voor me, maken ze de beesten niet goed vast, moeten ze morgen zoeken
quote:
Ja, een kameel toch..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Quoi het volgende:
Gebeurde vorig jaar ook niet zoiets? Dat een beest er vandoor ging, in de woestijn? Bij Reinier en Clarinca geloof ik...
echt waar, ik wens die man het ergste toe.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef Sanne het volgende:
Ergeren jullie je echt zo erg aan Rink? Ik vind het nogal vermakelijk allemaal.
Ah, ik herken die haat van mijn DEBUS-Tessaquote:Op zondag 8 mei 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
echt waar, ik wens die man het ergste toe.
Qua haat komt ie voor mij in de buurt van ER-Nolleke
Dat je daar sex mee kunt hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Actress het volgende:
die jorien, ze ziet er echt niet uit man, in dr rok... hihi![]()
nee, nee je bedoelt Rinkquote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Cheiron het volgende:
Triest mannetje hoor, die Krieke
Krieke en Rink reageren allebei even kinderachtig op elkaar.quote:
Ja..in afl. 2 was dat geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef stess het volgende:
Weet iemand nou of dat stukje al geweest is van dat ongeluk in het begin?
Rinck had precies hetzelfde gedaan. Zelfs een coalitie gesmeed tegen N&K.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind Krieke en Natalie helemaal niet zo sympathiek meer![]()
volgens mij niet!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef stess het volgende:
Weet iemand nou of dat stukje al geweest is van dat ongeluk in het begin?
Ze moeten die proef van vorig jaar ook weer doen. Toen ging het tussen Reinier en Elias en waarbij ze een of andere steile berg moesten opklimmen. Ik weet zeker dat Rink het dan heel erg moeilijk zou krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Uitgeputte Pipi en Rudi, dit is echt genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |