Tsja, dat weet onderhand heel Nederland alquote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel gaat trouwens sowieso naar Barcelona; Willy van de Kerkhof zei aan het begin van de uitzending ook al dat Van Bommel naar Barca gaat.
Die idd....quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ow, op OB..Ja, ik zou me bijna schamen voor die gast met zijn 'Boeren zijn de baas in Amsterdam'
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.quote:
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Nee, die zei Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei hetquote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
gek he met een kampioensfeestquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Die Van Bommel was trouwens stevig beschonken, volgens mij, bij z'n interviewtje
Die oude kerel toch?quote:
Dáár kan ik niet tegen opquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
Jaquote:
Volgens mij zei hij Rotterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
JaVolgens mij zei die toch echt Amsterdam
quote:
quote:
Yes, ik wist hetquote:
Ik ook: PSV pakt de dubbel.quote:
Kom op, wat is Willem II nou weerquote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar het is nog niet zo ver
Pas op: Dit riekt naar Ajax-neigingenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kom op, wat is Willem II nou weer
PSV pakt de dubbel met gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |