Join the club;)quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dauthi het volgende:
ik sta nu een 8.9Kan Gvd geen 10 meer halen
Niet eerlijk
![]()
![]()
ach ja, waren op school al aan het praten over of ik zou slagen als ik alleen maar A invulde als antwoordquote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef Pozo het volgende:
[..]
Join the club;)
Maarja, gewoon 'voor de eer' proberen om maar 1 foutje te maken nu, bij de oefen examens lezen had ik ook steeds maar 1 of 2 fout
Engelse ondertiteling gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef Pozo het volgende:
^^
Hahanah ga ik toch maar niet proberen denk ik
Maar nog even op topic:
Beetje laat, maar als je nu niet slaagd heb je dr misschien wta aan voor volgend jaar: gewoon boeken lezen in het engels & bbc kijken werkt het beste volgens mij. Of gewoon ondertitels uitzetten bij dvd's.
Ik leef met je mee, ik heb dat bij m&oquote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dauthi het volgende:
ik sta nu een 8.9Kan Gvd geen 10 meer halen
Niet eerlijk
![]()
![]()
of doe als ik: doe tweetalig vwo, wordt een eitje morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef Pozo het volgende:
^^
Hahanah ga ik toch maar niet proberen denk ik
Maar nog even op topic:
Beetje laat, maar als je nu niet slaagd heb je dr misschien wta aan voor volgend jaar: gewoon boeken lezen in het engels & bbc kijken werkt het beste volgens mij. Of gewoon ondertitels uitzetten bij dvd's.
Engels Cito Kijk/luister 2 fouten is een 9.4, mondeling een 9 (ja mijn engels is niet perfect), 3 toetsen woordjes en grammatica (7,0 8,9 9,4) worden gemiddeld. Alle 3 de cijfers die je dan hebt bij elkaar en je hebt een 8.9quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Een 8,9, hoe kan je dat ooit halen. Ookal heb je bij ons op school 0 fouten, dan haal je dat cijfer nog niet ens, gewoon weg omdat je vaak niet hoger dan een acht kan halen (spreekbeurten/boekverslagen)
idd ..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij ons bestond het SE slechts uit:
- mondeling
- brief schrijven
- Kijk / luister
Samen goed voor een 7.7
2,5 uur!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef Max_Dark het volgende:
Ik heb 3 uur he? Pff keertje tekst op me gemak, dan vragen erbij en dan ga ik wel een beetje tekenen in de tijd dat ik moet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |