als ik mezelf als gemiddelde leerling engels mag bestempelen die meestal 6jes en 7ens haalde moet ik dit toch tegenspreken. Ik vond het examen juist extreem makkelijk, er zaten een paar teksten in die van een 'vrij hoog niveau' zouden zijn geweest, maar ik vond het allemaal wel meevallen. Mijn cijfer was dan ook een 8.5quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vorig jaar scheen het ook nog heel moeilijk te zijn, dan werkt alleen maar in het voordeel van dit jaar![]()
Tja...en laat ik nou net tot die 'je kan het niet' behoren...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Apoc2003 het volgende:
Het is met engelse teksten gewoon zo van, je kan het of je kan het niet ..... lullig voor die genen die er geen aanleg voor hebben, gelukkig voor mij
Je spreekt me niet tegen hoor, let op 'scheen'. Dus als ze 2004 moeilijk vonden dan zullen ze met 2005 wel weer met jip en janneke tekstjes komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
als ik mezelf als gemiddelde leerling engels mag bestempelen die meestal 6jes en 7ens haalde moet ik dit toch tegenspreken. Ik vond het examen juist extreem makkelijk, er zaten een paar teksten in die van een 'vrij hoog niveau' zouden zijn geweest, maar ik vond het allemaal wel meevallen. Mijn cijfer was dan ook een 8.5![]()
Weet je zeker dat dit vwo is?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef blaatgast het volgende:
En nog even om te oefenen
2004, tijdvak 2.
Vragen:
http://www.xs4all.nl/~roghair/ven04iiex.pdf
Antwoorden:
http://www.xs4all.nl/~roghair/ven04iiant.pdf
het staat erboven, dus ik neem aan van welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit vwo is?
Lijkt me erg simpel.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
EngelsOmdat ik een 3,3 had moest ik toch nog een herexamen doen. Groot trauma dus. En het frustrerende was dat gokken statistisch gezien een hoger cijfer op had moeten leveren, ik had het echt serieus gemaakt.
![]()
Sjezusquote:Op zondag 22 mei 2005 16:36 schreef Max_Dark het volgende:
Engels gewoon het makkelijkste vak in het hele VWO....sta nu een 8.2 ofzo maar ik verwacht voor het examen toch hendig een 9.5 te halen...
Ja jongens, gewoon meer TV kijken is ECHT de oplossing!
Ach, ik zuig dan weer in de exacte vakkenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Sjezus
Ik sta een 5,2.
maar die tyfushoer van een lerares naait me ook constant.
Voor mn brief had ik een 3,6 en voor mn herkansing een 2.
Ik heb verdomme echt wel goed geleerd
Join the club;)quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dauthi het volgende:
ik sta nu een 8.9Kan Gvd geen 10 meer halen
Niet eerlijk
![]()
![]()
ach ja, waren op school al aan het praten over of ik zou slagen als ik alleen maar A invulde als antwoordquote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef Pozo het volgende:
[..]
Join the club;)
Maarja, gewoon 'voor de eer' proberen om maar 1 foutje te maken nu, bij de oefen examens lezen had ik ook steeds maar 1 of 2 fout
Engelse ondertiteling gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef Pozo het volgende:
^^
Hahanah ga ik toch maar niet proberen denk ik
Maar nog even op topic:
Beetje laat, maar als je nu niet slaagd heb je dr misschien wta aan voor volgend jaar: gewoon boeken lezen in het engels & bbc kijken werkt het beste volgens mij. Of gewoon ondertitels uitzetten bij dvd's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |