abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26844205
Bitje in voor het slapen gaan.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26846960
Ja joh, of een muilkorf
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_26852466
Ik ben er mee gestopt toen ik mijn beugel kreeg, zo'n ijzerdraadje op mijn gehemelte.

Ik denk niet dat ik mijn kind zal verbieden om te duimen, want ik weet hoe lekker het is
pi_26880770
Hevige duimer hier!! Zit ook in de fam, ikzelf heb daar ook een lekkere 'open lach' aan overgehouden , nou ja. Danielle is ook een fanatieke duimer, en die weigert de speen. Heb dus geen tips, slechts sympathie te bieden
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_26881032
mwanatabu, als de overbeet al zo in je familie zit, dan moet ie misschien hoe dan ook wel aan de beugel, duimen of niet. Is het dan niet zielig hem dat nu af te pakken? Wat zegt de tandarts er van?
Ik ben op mijn tiende van de ene op de andere dag ermee gestopt. Vond dat je als kind van tien niet meer kon duimen, dus de avond voor mijn verjaardag heb ik mijn duim weggestopt en er nooit meer naar getaald. Heb nooit hoeven beugelen trouwens, maar dat is waarschijnlijk mazzel geweest.
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 mei 2005 @ 14:17:47 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26882661
Mijn moeder had ook eens van dat Byte-ex gesmeerd, heb ik er ook afgesabbeld. Maar ik vond toch eigenlijk ook wel dat die duim niet meer nodig was, dus ben ik er de volgende avond op gaan liggen. Sindsdien nooit meer geduimd (ik was 3 of 4 trouwens, toen - vind het nog steeds opmerkelijk).

En nu eens kijken of ik Christan er ook af kan krijgen. Wij hebben al wat afspraken lopen: alleen in bed en in de auto. Dat gaat redelijk, behalve als hij echt heel erg moe is. Maar dan vraagt ie het voor alle zekerheid even aan me: mama, mag ik duimen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')