daar zit aceton in, dat is zeg maar een klein beetje dodelijk enzoquote:Op zondag 8 mei 2005 17:06 schreef Lindaisa het volgende:
nagellak remover is ook niet lekker, dat kreeg ik erop toen bytex niet (meer) hielp
misschien werkt straffen/belonen?
ik kreeg een knuffelbeer... al ging ik later weer duimen
je hebt ze ook zonder acetonquote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
daar zit aceton in, dat is zeg maar een klein beetje dodelijk enzo
Kijk, en da's nou het probleem hier: mijn hele familie heeft een overbeet en heeft jaren gebeugeld (en we hebben allemaal stevig geduimd). Ik kan dit dus beter vroeg in de kiem smoren dat dat die slechte aanleg nog wordt versterkt dacht ikquote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Heb ik ook gehad, ik duim als sinds mn geboorte (net als nagelbuiten). Om beide af te leren heb ik op mn 14de bite X aangescgaft...ik beet en duimde er doorheen![]()
Wende gewoon aan de smaak. Het ergste was dat dat spul als ik mn handen aan het eten was (bijvoorbeeld brood) ook aan het eten ging.
Uiteindelijk niks geholpen, want je kan eraan wennen.
Ik heb dan het geluk dat ik en stevig goed gebit heb die voor niets scheef gaat staan. Ook nooit een beugel enzo gehad, omdat mn tanden goed staan.
Ik ben er mee opgehouden toen ik 16 was ofzo. Ik duimde met mijn wijsvinger (die is dus ook een beetje misvorm, er zit een botknobbel op), en dan lekker met een stukje van mijn deken langs mijn lip en wang. Heerlijk!quote:Op zondag 8 mei 2005 19:10 schreef E.T. het volgende:
Ik zit te bedenken hoe ik van het duimen af ben gekomen.. Ik weet 't alleen niet meer..
Sterkte!
Dat had ik ook toen ik 15 was en steeds maar 1x in de week met moeite in bad ging (ja echtquote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef Sorella het volgende:
Mijn ouders hebben een keer van die vieze troep op mijn nagel gesmeerd wat dus helemaal niet hielp.
Heb tot mijn 15de geduimd tot dat ik bedacht dat het stom staat als je een vriendje krijgt en toen ben ik ermee gestopt.
LOL, dat deed ik ook! Hield ermee op toen mijn moesje me voor een hele kamer bezoek voor lul zette door een hemd van me te laten zien.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 15 was en steeds maar 1x in de week met moeite in bad ging (ja echt) Ik ben toen ook gestopt met mijn onderhemden stevig in mijn onderbroek te proppen. Ik trok er na verloop van tijd gewoon gaten in, zo strak moest dat zitten. Was ook erg charmant, die stukken hemd die aan de voorkant uit de pijpen van mijn onderbroek kwamen
Onderbroek uiteraard ook modelletje zeilboot
![]()
Ha, een stappenplan, daar houden wij hollanders vanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef reni het volgende:
hier hadden wij ook zo'n duimelotje![]()
Wij hebben haar een tutje laten uitzoeken en haar daar aan laten wennen. een tut kun je afpakken een duim niet
Iedere keer als ze begon te duimen gaven we haar dr tut.
Toen ze goed gewend was aan dr tut zijn we hem langzaam aan gaan afpakken.
Op t laatst had ze hem alleen s avonds nog of als ze echt heeeel moe was.
Nu heeft ze geen tut meer en duimt ze als ze gaat slapen. en dat is nooit lang ze slaapt binnen 5 min
bij ons heeft dit heel goed gewerkt aangezien ze 1 jaar geleden de hele dag liep te duimen.
Succes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |