Verkapte manier van van reclame maken...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:27 schreef onderjas het volgende:
Het "hier krijg je honger van" topic
Spacecake!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
en sambal.
die associatie leg ik niet zo snel, maar vertel, misschien leer ik wat nieuws...quote:
Ik las ergens dat jij in de handel zit en om het ontopic te houden heb ik wel zin in wat spacecake.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
die associatie leg ik niet zo snel, maar vertel, misschien leer ik wat nieuws...
ja dat las ik ook ineens! stakkers... dacht al je toespeling te begrijpen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik las ergens dat jij in de handel zit en om het ontopic te houden heb ik wel zin in wat spacecake.
Doe mij ook maar een stukje danquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik las ergens dat jij in de handel zit en om het ontopic te houden heb ik wel zin in wat spacecake.
Heel apart ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat las ik ook ineens! stakkers... dacht al je toespeling te begrijpen.
jij ook proost.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heel apart ja.
Proost verder.
Ontopic:
Ik ga een Raketje nemen.
[afbeelding]
je kan altijd wel iets vinden. of woon je in swahililand?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:14 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een kut topic
ik heb geen zak in huis en nu wel honger
Ik heb inmiddels een blik knakworsten van een huisgenoot gejat, zijn bijna klaarquote:Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan altijd wel iets vinden. of woon je in swahililand?
Knakworsten!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:25 schreef Pony-Lover het volgende:
een blik knakworsten
Daar ben ik een keer zo misselijk van geworden, heb ze nooooit meer aangeraaktquote:Op maandag 9 mei 2005 00:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een blik knakworsten van een huisgenoot gejat, zijn bijna klaar
wel mosterdquote:Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Knakworsten!
Schaam jij je niet? Niks in huis.
Kindertjes in Afrika....
Straks ga je me ook nog vertellen dat je daar ketchup, mosterd, mayo en uitjes bij hebt.
Heerlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 03:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin met een fijne tosti.
[afbeelding]
En daarna waarschijnlijk een zestal bitterballen van Van Dobben.
[afbeelding]
Wat wordt er verder gesnackt?
Inspireer me!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |