Ik ga wel in pakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Vorige deeltje : [WFL-meet] Omniversum Den Haag
Let op, er is een dresscode : Een T-shirt met je avatar er op. Wanneer je je avatar (Het liefst een erg grote/gedetailleerde versie) naar Lupa_Solitaria stuurt, zorgt zij voor een T-shirt tegen kostprijs.
Ehm, dat gedeelte kan nu uit de OP.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht aan week 21, 22 of 23. Dus 28/29 mei, 4/5 juni, 11/12 juni. Roept u maar!
Ik heb ook geen pak.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal met Lupa overleggen of we dat als alternatief aanvaarden.
Leve de democratie!quote:
Dan een pak.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:21 schreef livEliveD het volgende:
Teveel vraagtekens
"T-shirt met avatar is praktisch verplicht. Degenen die dat niet doen zullen uiteraard enkele martelingen ondergaan. "
Me kleding is me handelsmerk.Sorry maar geen avatar T-shirt voor mij en me vriendin
Daar wil ik over nadenkenquote:
Ja maar, dat gaat dus niet he. Spirituelen lopen altijd in een soepjurk, hebben 12 dikke lange kettingen om hun nek, dragen slippers of sandalen en ze hebben hun haar altijd op een dergelijke manier zitten dat het lijkt alsof ze net uit het winderige hooggebergte van Tibet komen aanslenteren. Ik kan dan toch niet opeens komen aanlopen met een avatar T-shirt? Dan ben ik gelijk geen echte spiritueel meer!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
Het wordt dus tijd voor een cursus spiritueel zijn met dresscode.
Je moet dan ook een soepjurk met je avatar er op dragen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja maar, dat gaat dus niet he. Spirituelen lopen altijd in een soepjurk, hebben 12 dikke lange kettingen om hun nek, dragen slippers of sandalen en ze hebben hun haar altijd op een dergelijke manier zitten dat het lijkt alsof ze net uit het winderige hooggebergte van Tibet komen aanslenteren. Ik kan dan toch niet opeens komen aanlopen met een avatar T-shirt? Dan ben ik gelijk geen echte spiritueel meer!
Nee, want ik wil jou met een shirt met een roze beertje zien.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik ook in pak als ik geen t-shirt met avatar wil dragen?
Goh, waarom is dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, want ik wil jou met een shirt met een roze beertje zien.
Anders neem je een pak en een t-shirt met een beertje mee, en gaan wij er over stemmen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goh, waarom is dat dan?
Misschien zie ik er in pak wel veel mooier uit
Dat klinkt als een halve modeshowquote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Anders neem je een pak en een t-shirt met een beertje mee, en gaan wij er over stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |