Ok, dus geen steekvlammen e.d.?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
wasbenzine uit de fles( doe et zelf zaken hebben ze )
het is wel wat vetter dan de zippo wasbenzine maar het werkt er wel op
die uit je keukenkassie doet et dus ook wel
Nee, enkel het watje ietswat bevochtigen, dus absoluut niet een hele dopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:55 schreef NoizEkick het volgende:
Ik weet trouwens totaal niet hoeveel ik er in moet doen. Gewoon een dop vol o.i.d.?
Gewoon erin gieten, ff laten intrekken, weer beetje erbij, laten intrekken, totdat het uit het lontje druptquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:55 schreef NoizEkick het volgende:
Ik weet trouwens totaal niet hoeveel ik er in moet doen. Gewoon een dop vol o.i.d.?
ethanol en andere alcoholen zou ik afraden.. veel te vluchtig en brand "onzichtbaar" dus is linkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef TeRRoRiTe het volgende:
wasbenzine werkt prima. Is hooguit ietsje sneller op dan zippo vloeistof, die vervliegt iets minder snel.
Diesel kan ik niet aanraden, is ongelofelijk smerig, en dat blijft ook hangen, dus kun je gelijk nieuwe lont en watten in je zippo doen.
Ethanol werkt ook, maar dan kun je je aansteker elke dag wel bijvullen.
Is wel extra spannend! Fikt je broekzak af zonder dat je het ziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:16 schreef kless het volgende:
[..]
ethanol en andere alcoholen zou ik afraden.. veel te vluchtig en brand "onzichtbaar" dus is link
daarvoor hou ik teveel van mn zaakjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:39 schreef foton het volgende:
[..]
Is wel extra spannend! Fikt je broekzak af zonder dat je het ziet.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:51 schreef SwiffMeister het volgende:
werkt dat überhaupt ja? diesel in je aansteker?
want diesel is nou niet de meest ontvlambare brandstof die er is :s
probeer dan maar eens diesel aan te stekenquote:
Kijk als je het niet snapt reageer dan nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
probeer dan maar eens diesel aan te steken
aha , dus ff een sec of 10 wachten tot je je peuk aan kan steken en na 50 mtr stopt ie weerquote:Op zondag 8 mei 2005 10:10 schreef Conflict het volgende:
In de nieuwe zippo's zit een voorgloeier (en startonderbreker)
vinnikwelquote:Op zondag 8 mei 2005 11:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou dus gewoon voor de wasbenzine gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |