abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 20:46:20 #201
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28489280
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waar wil je het anders hebben? Een apart rel-topic?

Los van of het een zinnige discussie is of wat dan ook heb ik wel liever dat het hier gebeurd dan in het betreffende topic zelf...
Helemaal niet lijkt me voor de dames ansich beter. Van mij mogen ze onbeperkt hun gang gaan. Ik vermaak me wel.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 20:49:59 #202
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28489437
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Helemaal niet lijkt me voor de dames ansich beter. Van mij mogen ze onbeperkt hun gang gaan. Ik vermaak me wel.
Dat is dan ook de enige keer dat we jou hier zien. Aasgier
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:56:22 #203
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28489671
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat is dan ook de enige keer dat we jou hier zien. Aasgier
Stiekum lurk ik ook in het fototopic. Niet verder vertellen he?
  maandag 4 juli 2005 @ 20:56:37 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_28489681
Ik weet dat het niet slim is (want nu krijg ik ongetwijfeld weer te horen dat ik alleen maar kom om te rellen), maar toch wil ik reageren.

Ik snap best dat Lois het goed bedoelde. Ik vind het wel een beetje slijmerig overkomen, maar dat ben ik ook wel op zijn tijd. Ik snap alleen niet zo goed waarom Lois Spin erbij haalt.
Naar mijn weten is Spin er voor zichzelf heel goed uit dat ze besloten heeft toch ook om de adoptie stop te zetten, dat heeft ze toen ook aangegeven? Waarom dan haar een hart onder de riem steken? Als ze nog bezig zou zijn a la, maar nu slaat het als een tang op een varken (waarmee ik niet wil zeggen dat ik Spin een varken vind en Lois een tang).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_28489715
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

En dus komt iedereen maar snel hier posten om haar te verdedigen, want ze is zooooooo zielug
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 4 juli 2005 @ 20:58:05 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_28489724
Edit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:01:04 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28489846
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef Troel het volgende:
Ik weet dat het niet slim is (want nu krijg ik ongetwijfeld weer te horen dat ik alleen maar kom om te rellen), maar toch wil ik reageren.

Ik snap best dat Lois het goed bedoelde. Ik vind het wel een beetje slijmerig overkomen, maar dat ben ik ook wel op zijn tijd. Ik snap alleen niet zo goed waarom Lois Spin erbij haalt.
Naar mijn weten is Spin er voor zichzelf heel goed uit dat ze besloten heeft toch ook om de adoptie stop te zetten, dat heeft ze toen ook aangegeven? Waarom dan haar een hart onder de riem steken? Als ze nog bezig zou zijn a la, maar nu slaat het als een tang op een varken (waarmee ik niet wil zeggen dat ik Spin een varken vind en Lois een tang).
Deze snap ik ff niet.
Als je besloten hebt te STOPPEN met alle vruchtbaarheids behandeling, en/of adoptie heb je ook direkt geen verdriet meer om ongewenste kinderloosheid? Of heb je ook direkt geen kinderwens meer? Of heb je misschien stiekem geen hoop meer een spontane zwangerschap?

Dus ik begrijp niet hoe Lois' opmerking als een tang op een varken kan slaan.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:01:25 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_28489858
@ Troel, alleen heb je inmiddels ge-edit: omdat er opgekomen wordt voor iemand die volkomen bot reageerd op iets wat heel oprecht bedoeld is? Nahja, ik snap het niet denk ik nevermind
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:04:12 #209
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28489968
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Troel het volgende:
Edit.
Goh Troel ik dacht dat jij de juf was

Ongetwijfeld zullen de goede bedoelingen van Miss_dynastie net zo oprecht zijn als die van Lois. Ok foutje van Lois om Spindizzy bij de "zielige" onvruchtbaren te scharen, want zielig zijn dat is wel het laatste dat Spindizzy wil. Stel je voor zeg dat mensen medelijden met je hebben terwijl je je eigen onvruchtbaarheid zo goed hebt verwerkt. Jammer dat dit beeld alleen maar wordt versterkt door mensen die het voor haar opnemen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_28490061
Swets en Belana, ik zal het dan ook wel niet snappen hoor. Jeeemig zeg. Voor de rest sluit ik me bij de posts van Slaapmeissie aan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 4 juli 2005 @ 21:07:53 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490098
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Deze snap ik ff niet.
Als je besloten hebt te STOPPEN met alle vruchtbaarheids behandeling, en/of adoptie heb je ook direkt geen verdriet meer om ongewenste kinderloosheid? Of heb je ook direkt geen kinderwens meer? Of heb je misschien stiekem geen hoop meer een spontane zwangerschap?

Dus ik begrijp niet hoe Lois' opmerking als een tang op een varken kan slaan.
Als je oprecht besloten hebt om te STOPPEN, dan kan ik me goed voorstellen dat die betuttelende, medelij-hebbende, soms alleen maar uit beleefdheid/fatsoen/schijnheiligheid gezegd dingen je als stront uit je oren komen. Uit de "dingen die je nooit meer wilt horen-topics" blijkt dat Spin van zulke dingen niet gediend is. WAAROM het dan toch doen? Zodoende de tang en het varken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:08:50 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490140
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Goh Troel ik dacht dat jij de juf was
Je kan het uiteraard gewoon op de man gaan spelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:10:21 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490200
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Belana het volgende:
@ Troel, alleen heb je inmiddels ge-edit: omdat er opgekomen wordt voor iemand die volkomen bot reageerd op iets wat heel oprecht bedoeld is? Nahja, ik snap het niet denk ik nevermind
Het zal ongetwijfeld heel oprecht bedoeld zijn. Maar als je WEET dat de ander het niet op prijs stelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat Spin zo reageert, echt wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:10:53 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490218
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Swets en Belana, ik zal het dan ook wel niet snappen hoor. Jeeemig zeg. Voor de rest sluit ik me bij de posts van Slaapmeissie aan.
Och, of haar manier van reageren al dan niet terecht is ga ik niet over oordelen. Ik kan me voorstellen dat de kusje kroel reacties je misschien wel eens de strot uit komen wanneer jij gewoon verder wilt met je leven. Maar 'gewoon verder leven' betekent natuurlijk niet dat de kinderwens weg is. Het betekent alleen dat je er concreet niets meer mee (kan) doet.

Lois wenste een wonder toe, zoals sommige nu toevallig mogen ervaren welke iedereen met kinderwens graag zou mogen ervaren. In mijn opinie betekent dat dat Lois opmerking allerminst als een lul op een drumstel slaat, zoals Troel ons wil laten geloven.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:11:09 #215
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28490229
Ach er zijn ook zoveel dingen die ik nooit meer wil horen, maar helaas ontkom je er in het echte leven nou eenmaal niet aan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:12:06 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490264
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je oprecht besloten hebt om te STOPPEN, dan kan ik me goed voorstellen dat die betuttelende, medelij-hebbende, soms alleen maar uit beleefdheid/fatsoen/schijnheiligheid gezegd dingen je als stront uit je oren komen. Uit de "dingen die je nooit meer wilt horen-topics" blijkt dat Spin van zulke dingen niet gediend is. WAAROM het dan toch doen? Zodoende de tang en het varken.
Lees mijn post hierboven. Heb je Lois d'r post wel gelezen uberhaupt?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:12:10 #217
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28490273
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan het uiteraard gewoon op de man gaan spelen.
Waarom heb je je post dan geedit?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:12:42 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490300
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och, of haar manier van reageren al dan niet terecht is ga ik niet over oordelen. Ik kan me voorstellen dat de kusje kroel reacties je misschien wel eens de strot uit komen wanneer jij gewoon verder wilt met je leven. Maar 'gewoon verder leven' betekent natuurlijk niet dat de kinderwens weg is. Het betekent alleen dat je er concreet niets meer mee (kan) doet.

Lois wenste een wonder toe, zoals sommige nu toevallig mogen ervaren welke iedereen met kinderwens graag zou mogen ervaren. In mijn opinie betekent dat dat Lois opmerking allerminst als een lul op een drumstel slaat, zoals Troel ons wil laten geloven.
Laat ik het proberen simpel uit te leggen. Stel je voor, je hebt een afschuwelijke hekel aan Ferrari's. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: een knalrode Ferrari met de handtekening van Michael Schoemacher.
Zou je dan ook lief en aardig reageren, of zou je ook bot reageren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:12:45 #219
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28490301
Lois, zie je het? Je had Spin niet in je post mogen melden.

Volgens mij heeft Lois gewoon degenen neergezet die 'vaste bewoners' zijn in het moeilijk zwanger worden topic. Gewoon even lief doen.
En al ben je daar dan nog niet zo van gediend, ben ik persoonlijk van mening dat je dat niet zo bot hoeft te brengen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:12:45 #220
3011 E.T.
pi_28490302
Weet je.. misschien is het best handig als we niet voor anderen gaan proberen te denken
Hoe een ander voelt en denkt en doet kunnen wij niet voor ze bedenken.

En aangezien het onderwerp zelf zich er niet meer over uitlaat...

Blijft dat iedereen van mening mag zijn dat bepaalde opmerkingen wel of niet gewenst/bot/whatever waren.. Maar dat kan nooit zulk lang discussievoer zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28490321
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad.
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:07 schreef Troel het volgende:

Zodoende de tang en het varken.
Meer iets met muggen en olifanten.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:13:16 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490324
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Lees mijn post hierboven. Heb je Lois d'r post wel gelezen uberhaupt?
Ik heb je post gelezen en ja die van Lois ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:13:36 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490337
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Laat ik het proberen simpel uit te leggen. Stel je voor, je hebt een afschuwelijke hekel aan Ferrari's. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: een knalrode Ferrari met de handtekening van Michael Schoemacher.
Mijn god wat een stompzinnige vergelijking.
Hoe oud ben je? 12?

Ik geloof niet dat Spin een HEKEL aan kinderen heeft... toch?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:13:46 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490341
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef E.T. het volgende:
Lois, zie je het? Je had Spin niet in je post mogen melden.
Precies! Dat is wat ik dus probeer te zeggen!

Edit: En aangezien er dus toch mensen zijn die het snappen hou ik er verder mijn mond over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:15:14 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490393
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mijn god wat een stompzinnige vergelijking.
Hoe oud ben je? 12?

Ik geloof niet dat Spin een HEKEL aan kinderen heeft... toch?
Nee, maar ze heeft wel een hekel aan die betuttelingen. Jeetje, je WILT het gewoon niet snappen of wel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:15:20 #226
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28490398
quote:

[..]

Sorry maar deze opmerking slaat echt als een tang op een varken. Niet persoonlijk tegen jou bedoeld Troel, maar deze vergelijking is echt zo krom als wat.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:18:28 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490512
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, maar ze heeft wel een hekel aan die betuttelingen. Jeetje, je WILT het gewoon niet snappen of wel?
Nee, jij wilt het niet snappen doosch.
Je zegt dat Lois' opmerking als een tang op een varken sloeg.
Die uitdrukking betekent dat de opmerking NIETS met 'het onderwerp' te maken heeft.
In dit geval was 'de opmerking' "Ik hoop dat alle kinderlozen net zo'n wonder (spontane zwangerschap) mogen ervaren". Het 'onderwerp' heeft in dit geval een kinderwens waar ze concreet niets mee kan.

Dus tang, varken gaat hier niet op. Of de opmerking GEWENST was is wat anders en daar heb ik me OOK al over uitgesproken (dat ik me kan voorstellen dat je soms geen behoefte aan kusje kroel opmerkingen hebt)...

Ja lees het rustig even na... het staat er allemaal
  maandag 4 juli 2005 @ 21:19:23 #228
3011 E.T.
pi_28490547
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Precies! Dat is wat ik dus probeer te zeggen!

Edit: En aangezien er dus toch mensen zijn die het snappen hou ik er verder mijn mond over.
mind the smiley..

Ik kan me dus helemaal niet in jouw gedachtengang vinden. Ik snap ook niet waarom jij zo nodig voor een ander wilt denken als diegene blijkbaar zelf niet de behoefte heeft er verder woorden aan vuil te maken.

Jij denkt voor Spin.. Ik kan me heel sterk vergissen, maar daar heeft ze minstens zo'n hekel aan, als aan betutteling.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:20:26 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490595
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, jij wilt het niet snappen doosch.
Je zegt dat Lois' opmerking als een tang op een varken sloeg.
Die uitdrukking betekent dat de opmerking NIETS met 'het onderwerp' te maken heeft.
In dit geval was 'de opmerking' "Ik hoop dat alle kinderlozen net zo'n wonder (spontane zwangerschap) mogen ervaren". Het 'onderwerp' heeft in dit geval een kinderwens waar ze concreet niets mee kan.

Dus tang, varken gaat hier niet op. Of de opmerking GEWENST was is wat anders en daar heb ik me OOK al over uitgesproken (dat ik me kan voorstellen dat je soms geen behoefte aan kusje kroel
Nou, hier in die buurt betekent die uitdrukking dus wat anders. Ligt daar dus het probleem.

He bah, nou reageer ik er toch op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:21:20 #230
393 phileine
española
pi_28490636
bovendien suggereert de reactie "ja wrijf het er eens lekker in" juist helemaal niet dat ze het storend vindt omdat het niet op haar slaat omdat zij zich al bij haar ongewenste kinderloosheid heeft neergelegd, maar gekwetstheid dat ze het niet wil horen omdat het extra veel pijn doet. De zieligheidskaart dus. En dat geeft op zich niet, maar dan hoef je er niet zo bot over te doen.

Er zijn eindeloze discussies over wel of niet rekening houden met elkaar, en iemand laat weten dat ze heeft nagedacht over hoe dit kan voelen voor andere meiden die ook heel graag zwanger zouden willen zijn. Het taboe doorbreken dat je -ondanks dat je héél blij kan zijn voor iemand- je ook gewoon rot en jaloers kunt voelen. Spindizzy heeft dan de emotionele vrijheid om zich te voelen zoals zij wil en zich te uiten zoals zij wil, ik kan me voorstellen dat er anderen zijn die daar veel meer mee worstelen. En die best eens hardop zouden willen balen ook al ben je hardstikke gelukkig voor die twee wonderzwangerschappen. En dan is het prettig als blijkt dat dat gevoel onderkend wordt.
mooi he, alles
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:21:56 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490660
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef Troel het volgende:

Nou, hier in die buurt betekent die uitdrukking dus wat anders. Ligt daar dus het probleem.
Right...
Woon je in Zuid-Afrika dan?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:22:34 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_28490691
goh Lois, je wenst nog eens iemand iets... je hebt het wel weer afgeleerd nu.

En Troel, als iedereen Spindizzy blijkbaar KENT en MOET weten dat je bepaalde dingen niet mag zeggen, dan zou IEDEREEN ook moeten weten dat Lois het heel goed bedoeld!

Ga toch heen zeg, wat een geouwehoer! Ik maak me niet snel boos, maar nu wel! Spindizzy schijnt altijd en eeuwig op iedereen volkomen k*t te mogen reageren, want ja, "dat is spin he" en als Lois dan iets oprechts meelevends zegt "had ze dat niet moeten doen"
rot toch op.
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 juli 2005 @ 21:24:24 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_28490759
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Belana het volgende:

En Troel, als iedereen Spindizzy blijkbaar KENT en MOET weten dat je bepaalde dingen niet mag zeggen, dan zou IEDEREEN ook moeten weten dat Lois het heel goed bedoeld!

Ga toch heen zeg, wat een geouwehoer! Ik maak me niet snel boos, maar nu wel! Spindizzy schijnt altijd en eeuwig op iedereen volkomen k*t te mogen reageren, want ja, "dat is spin he" en als Lois dan iets oprechts meelevends zegt "had ze dat niet moeten doen"
rot toch op.
Ach, Lois is altijd de persoon van ken je users, dus juist Lois zou moeten weten dat haar opmerking niet gewild was, hoe goed ze het ook bedoelde.

Ik zeg toch niet dat ze het niet goed bedoelde? Maarja, dat jullie daar allemaal zo fel op gaan geeft me toch te denken dat ik er misschien anders naar moet gaan kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juli 2005 @ 21:25:12 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28490794
quote:

[..]

Laat ik jouw uitleg even corrigeren
Stel je voor, je wilt dólgraag een Ferrari. Maar je bent straatarm en je kan het je dus nooit veroorloven. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: de hoofdprijs in de staatsloterij, zodat je eindelijk die felbegeerde Ferrari kan kopen.
pi_28490795
quote:

rot toch op.
pi_28490835
Wat Belana zegt, dus. Zo ervaar ik het ook.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 21:27:03 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28490854
quote:

rot toch op.
Nu is het wel zo dat iedereen met een kinderwens je kan vertellen dat je die opmerkingen (als vrouw) heel vaak krijgt (Als man krijg je de vettig lachende collegae met de 'Zal ik 'r ff bezwangeruh' opmerking).

Maar je realiseert je ook dat dat nu eenmaal realiteit is, in veel gevallen goed bedoeld en zeker op een forum waar een opmerking zo in het algemeen als hart onder de riem geplaatst wordt is dat natuurlijk redelijk eenvoudig te negeren wanneer het je stoort.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:29:16 #238
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28490934
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Ach, Lois is altijd de persoon van ken je users, dus juist Lois zou moeten weten dat haar opmerking niet gewild was, hoe goed ze het ook bedoelde.
Misschien handig om een sticky topic te maken met per user de opmerkingen die je niet wilt horen? Dan kun je, voordat je een post doet, eerst even kijken wat je niet mag zeggen
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:30:10 #239
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28490974
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Laat ik jouw uitleg even corrigeren
Stel je voor, je wilt dólgraag een Ferrari. Maar je bent straatarm en je kan het je dus nooit veroorloven. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: de hoofdprijs in de staatsloterij, zodat je eindelijk die felbegeerde Ferrari kan kopen.
Mooi gezegd Spuuglokje
pi_28491019
Waar is het lijdend voorwerp eigenlijk? de hond uitlaten?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:32:06 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_28491052
Swets, ik zal niet zeggen dat ik begrijp hoe het voelt om niet zwanger te kunnen raken, want dat doe ik natuurlijk niet. En dat alle dooddoenerige goed bedoelde opmerkingen je neus wel eens uitkomen kan ik me heus wel voorstellen, maar wat je zelf al zegt dus: dat is makkelijk te negeren lijkt me.
stormy waters...
sailin'
pi_28491192
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:32 schreef Belana het volgende:
En dat alle dooddoenerige goed bedoelde opmerkingen je neus wel eens uitkomen kan ik me heus wel voorstellen, maar wat je zelf al zegt dus: dat is makkelijk te negeren lijkt me.
Ja tuurlijk, dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar ze gooit er een oneliner in en peert um daarna. Negeer het dan.

Maar goed, genoeg nu. I'm out of here
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 21:39:15 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28491365
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef easy-going het volgende:
Waar is het lijdend voorwerp eigenlijk? de hond uitlaten?
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ach, ik ga het niet eens uitleggen. Dan ben ik maar onaardig.
pi_28491467
quote:

rot toch op.
Helemaal mee eens
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 23:08:13 #245
5428 crew  miss_sly
pi_28494945
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

En dus komt iedereen maar snel hier posten om haar te verdedigen, want ze is zooooooo zielug
Als je iemand niet hoeft te verdedigen omdat ze 'zooo zielug' is, is het Spin wel. Die kan haar zegje echt wel doen.

ik begrijp echter wel wat ze bedoelt. Het zal best wel heel lief bedoeld zijn, maar als dat nou niet zo overkomt op iemand, moet diegene dan maar gewoon zijn/haar mond houden? Is het topic dan alleen maar een veilige haven voor allen die het met elkaar eens zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28495071
Maar dat kan dan toch ook op een respectvolle manier worden gezegd, juist als je weet dat het lief bedoeld is? Het gaat de meesten volgens mij vooral om de harde en grove manier waarop Spindizzy reageert.
pi_28495125
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je iemand niet hoeft te verdedigen omdat ze 'zooo zielug' is, is het Spin wel. Die kan haar zegje echt wel doen.

ik begrijp echter wel wat ze bedoelt. Het zal best wel heel lief bedoeld zijn, maar als dat nou niet zo overkomt op iemand, moet diegene dan maar gewoon zijn/haar mond houden?
En weer eentje die komt verdedigen
pi_28495129
Nee hoor, maar je zou ook kunnen zeggen; dat je snapt dat t goed bedoeld is, maar je echt geen medeleven nodig hebt. Of je mond houden en denken acht tis goed bedoeld, maar niet aan mij besteed.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 23:16:02 #249
5428 crew  miss_sly
pi_28495242
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:12 schreef easy-going het volgende:

[..]

En weer eentje die komt verdedigen
Als je niet zinnig inhoudelijk kunt reageren, doe het dan gewoon helemaal niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 juli 2005 @ 23:17:56 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28495313
Ik stond daarstraks op het punt te zeggen dat ik dacht (in al mijn wijsheid ) dat alles wel gezegd was toen de discussie stil viel.
Het wordt volgens mij een herhaling van zetten en van woorden, dus het lijkt me nou niet echt nodig om de boel nog veel langer voort te zetten. Vooral omdat de betrokkenen (van alle kanten van het verhaal) hier al niet meer aan mee doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')