Helemaal niet lijkt me voor de dames ansich beter. Van mij mogen ze onbeperkt hun gang gaan. Ik vermaak me wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar wil je het anders hebben? Een apart rel-topic?
Los van of het een zinnige discussie is of wat dan ook heb ik wel liever dat het hier gebeurd dan in het betreffende topic zelf...
Dat is dan ook de enige keer dat we jou hier zien. Aasgierquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Helemaal niet lijkt me voor de dames ansich beter. Van mij mogen ze onbeperkt hun gang gaan. Ik vermaak me wel.
Stiekum lurk ik ook in het fototopic. Niet verder vertellen he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige keer dat we jou hier zien. Aasgier![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dus komt iedereen maar snel hier posten om haar te verdedigen, want ze is zooooooo zielug![]()
Deze snap ik ff niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef Troel het volgende:
Ik weet dat het niet slim is (want nu krijg ik ongetwijfeld weer te horen dat ik alleen maar kom om te rellen), maar toch wil ik reageren.
Ik snap best dat Lois het goed bedoelde. Ik vind het wel een beetje slijmerig overkomen, maar dat ben ik ook wel op zijn tijd. Ik snap alleen niet zo goed waarom Lois Spin erbij haalt.
Naar mijn weten is Spin er voor zichzelf heel goed uit dat ze besloten heeft toch ook om de adoptie stop te zetten, dat heeft ze toen ook aangegeven? Waarom dan haar een hart onder de riem steken? Als ze nog bezig zou zijn a la, maar nu slaat het als een tang op een varken (waarmee ik niet wil zeggen dat ik Spin een varken vind en Lois een tang).
Goh Troel ik dacht dat jij de juf wasquote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Troel het volgende:
Edit.
Als je oprecht besloten hebt om te STOPPEN, dan kan ik me goed voorstellen dat die betuttelende, medelij-hebbende, soms alleen maar uit beleefdheid/fatsoen/schijnheiligheid gezegd dingen je als stront uit je oren komen. Uit de "dingen die je nooit meer wilt horen-topics" blijkt dat Spin van zulke dingen niet gediend is. WAAROM het dan toch doen? Zodoende de tang en het varken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze snap ik ff niet.
Als je besloten hebt te STOPPEN met alle vruchtbaarheids behandeling, en/of adoptie heb je ook direkt geen verdriet meer om ongewenste kinderloosheid? Of heb je ook direkt geen kinderwens meer? Of heb je misschien stiekem geen hoop meer een spontane zwangerschap?
Dus ik begrijp niet hoe Lois' opmerking als een tang op een varken kan slaan.
Je kan het uiteraard gewoon op de man gaan spelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Goh Troel ik dacht dat jij de juf was![]()
Het zal ongetwijfeld heel oprecht bedoeld zijn. Maar als je WEET dat de ander het niet op prijs stelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat Spin zo reageert, echt wel!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef Belana het volgende:
@ Troel, alleen heb je inmiddels ge-edit: omdat er opgekomen wordt voor iemand die volkomen bot reageerd op iets wat heel oprecht bedoeld is? Nahja, ik snap het niet denk iknevermind
Och, of haar manier van reageren al dan niet terecht is ga ik niet over oordelen. Ik kan me voorstellen dat de kusje kroel reacties je misschien wel eens de strot uit komen wanneer jij gewoon verder wilt met je leven. Maar 'gewoon verder leven' betekent natuurlijk niet dat de kinderwens weg is. Het betekent alleen dat je er concreet niets meer mee (kan) doet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Swets en Belana, ik zal het dan ook wel niet snappen hoor. Jeeemig zeg. Voor de rest sluit ik me bij de posts van Slaapmeissie aan.
Lees mijn post hierboven. Heb je Lois d'r post wel gelezen uberhaupt?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je oprecht besloten hebt om te STOPPEN, dan kan ik me goed voorstellen dat die betuttelende, medelij-hebbende, soms alleen maar uit beleefdheid/fatsoen/schijnheiligheid gezegd dingen je als stront uit je oren komen. Uit de "dingen die je nooit meer wilt horen-topics" blijkt dat Spin van zulke dingen niet gediend is. WAAROM het dan toch doen? Zodoende de tang en het varken.
Waarom heb je je post dan geedit?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard gewoon op de man gaan spelen.
Laat ik het proberen simpel uit te leggen. Stel je voor, je hebt een afschuwelijke hekel aan Ferrari's. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: een knalrode Ferrari met de handtekening van Michael Schoemacher.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, of haar manier van reageren al dan niet terecht is ga ik niet over oordelen. Ik kan me voorstellen dat de kusje kroel reacties je misschien wel eens de strot uit komen wanneer jij gewoon verder wilt met je leven. Maar 'gewoon verder leven' betekent natuurlijk niet dat de kinderwens weg is. Het betekent alleen dat je er concreet niets meer mee (kan) doet.
Lois wenste een wonder toe, zoals sommige nu toevallig mogen ervaren welke iedereen met kinderwens graag zou mogen ervaren. In mijn opinie betekent dat dat Lois opmerking allerminst als een lul op een drumstel slaat, zoals Troel ons wil laten geloven.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Lois wenste een wonder toe, zoals sommige nu toevallig mogen ervaren welke iedereen met kinderwens graag zou mogen ervaren. In mijn opinie betekent dat dat Lois opmerking allerminst als een lul op een drumstel slaat, zoals Troel ons wil laten geloven.
Meer iets met muggen en olifanten.quote:
Ik heb je post gelezen en ja die van Lois ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees mijn post hierboven. Heb je Lois d'r post wel gelezen uberhaupt?
Mijn god wat een stompzinnige vergelijking.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat ik het proberen simpel uit te leggen. Stel je voor, je hebt een afschuwelijke hekel aan Ferrari's. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: een knalrode Ferrari met de handtekening van Michael Schoemacher.
Zou je dan ook lief en aardig reageren, of zou je ook bot reageren?
Precies! Dat is wat ik dus probeer te zeggen!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef E.T. het volgende:
Lois, zie je het? Je had Spin niet in je post mogen melden.
Nee, maar ze heeft wel een hekel aan die betuttelingen. Jeetje, je WILT het gewoon niet snappen of wel?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn god wat een stompzinnige vergelijking.
Hoe oud ben je? 12?
Ik geloof niet dat Spin een HEKEL aan kinderen heeft... toch?
Sorry maar deze opmerking slaat echt als een tang op een varken. Niet persoonlijk tegen jou bedoeld Troel, maar deze vergelijking is echt zo krom als wat.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat ik het proberen simpel uit te leggen. Stel je voor, je hebt een afschuwelijke hekel aan Ferrari's. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: een knalrode Ferrari met de handtekening van Michael Schoemacher.
Nee, jij wilt het niet snappen doosch.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel een hekel aan die betuttelingen. Jeetje, je WILT het gewoon niet snappen of wel?
mind the smiley..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Precies! Dat is wat ik dus probeer te zeggen!
Edit: En aangezien er dus toch mensen zijn die het snappen hou ik er verder mijn mond over.
Nou, hier in die buurt betekent die uitdrukking dus wat anders. Ligt daar dus het probleem.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, jij wilt het niet snappen doosch.
Je zegt dat Lois' opmerking als een tang op een varken sloeg.
Die uitdrukking betekent dat de opmerking NIETS met 'het onderwerp' te maken heeft.
In dit geval was 'de opmerking' "Ik hoop dat alle kinderlozen net zo'n wonder (spontane zwangerschap) mogen ervaren". Het 'onderwerp' heeft in dit geval een kinderwens waar ze concreet niets mee kan.
Dus tang, varken gaat hier niet op. Of de opmerking GEWENST was is wat anders en daar heb ik me OOK al over uitgesproken (dat ik me kan voorstellen dat je soms geen behoefte aan kusje kroel
Right...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef Troel het volgende:
Nou, hier in die buurt betekent die uitdrukking dus wat anders. Ligt daar dus het probleem.
Ach, Lois is altijd de persoon van ken je users, dus juist Lois zou moeten weten dat haar opmerking niet gewild was, hoe goed ze het ook bedoelde.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Belana het volgende:
goh Lois, je wenst nog eens iemand iets... je hebt het wel weer afgeleerd nu.
En Troel, als iedereen Spindizzy blijkbaar KENT en MOET weten dat je bepaalde dingen niet mag zeggen, dan zou IEDEREEN ook moeten weten dat Lois het heel goed bedoeld!
Ga toch heen zeg, wat een geouwehoer! Ik maak me niet snel boos, maar nu wel! Spindizzy schijnt altijd en eeuwig op iedereen volkomen k*t te mogen reageren, want ja, "dat is spin he" en als Lois dan iets oprechts meelevends zegt "had ze dat niet moeten doen"
rot toch op.
Laat ik jouw uitleg even corrigerenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Belana het volgende:
En Troel, als iedereen Spindizzy blijkbaar KENT en MOET weten dat je bepaalde dingen niet mag zeggen, dan zou IEDEREEN ook moeten weten dat Lois het heel goed bedoeld!
Ga toch heen zeg, wat een geouwehoer! Ik maak me niet snel boos, maar nu wel! Spindizzy schijnt altijd en eeuwig op iedereen volkomen k*t te mogen reageren, want ja, "dat is spin he" en als Lois dan iets oprechts meelevends zegt "had ze dat niet moeten doen"
rot toch op.
Nu is het wel zo dat iedereen met een kinderwens je kan vertellen dat je die opmerkingen (als vrouw) heel vaak krijgt (Als man krijg je de vettig lachende collegae met de 'Zal ik 'r ff bezwangeruh' opmerking).quote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Belana het volgende:
rot toch op.
Misschien handig om een sticky topic te maken met per user de opmerkingen die je niet wilt horen? Dan kun je, voordat je een post doet, eerst even kijken wat je niet mag zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, Lois is altijd de persoon van ken je users, dus juist Lois zou moeten weten dat haar opmerking niet gewild was, hoe goed ze het ook bedoelde.
Mooi gezegd Spuuglokjequote:Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Laat ik jouw uitleg even corrigeren
Stel je voor, je wilt dólgraag een Ferrari. Maar je bent straatarm en je kan het je dus nooit veroorloven. Dat weet heel Fok. Toch wens ik jou in een topic een wonder toe: de hoofdprijs in de staatsloterij, zodat je eindelijk die felbegeerde Ferrari kan kopen.
Ja tuurlijk, dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar ze gooit er een oneliner in en peert um daarna. Negeer het dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:32 schreef Belana het volgende:
En dat alle dooddoenerige goed bedoelde opmerkingen je neus wel eens uitkomen kan ik me heus wel voorstellen, maar wat je zelf al zegt dus: dat is makkelijk te negeren lijkt me.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef easy-going het volgende:
Waar is het lijdend voorwerp eigenlijk? de hond uitlaten?
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ach, ik ga het niet eens uitleggen. Dan ben ik maar onaardig.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Belana het volgende:
rot toch op.
Als je iemand niet hoeft te verdedigen omdat ze 'zooo zielug' is, is het Spin wel. Die kan haar zegje echt wel doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dus komt iedereen maar snel hier posten om haar te verdedigen, want ze is zooooooo zielug![]()
En weer eentje die komt verdedigenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je iemand niet hoeft te verdedigen omdat ze 'zooo zielug' is, is het Spin wel. Die kan haar zegje echt wel doen.
ik begrijp echter wel wat ze bedoelt. Het zal best wel heel lief bedoeld zijn, maar als dat nou niet zo overkomt op iemand, moet diegene dan maar gewoon zijn/haar mond houden?
Als je niet zinnig inhoudelijk kunt reageren, doe het dan gewoon helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |