Leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
TV-Tipje: a.s. zaterdag komt de Telefilm - olé ze zijn er weer - "Staatsgevaarlijk"
hierin speelt oud-onm'er Mimi Ferrer [Aïsha] een rolletje als secretaresse.......
Staatsgevaarlijk, za. 14 mei 2005, 22:35-00:00 uur Ned.3
quote:
ONM (Re-) Presents: Christiaan Montanus
Ook zo genoten van het lugubere spel van Christiaan, die in de herfst van 2004 de rol van Hillard Kroon zo overtuigend neerzette. Hij bleek de vleesgeworden geworden nachtmerrie van iedereen die wel eens gestalkt is. Hillard de Stalker (met een hoofdletter S) is Back!
Theater en TV
Christiaan heeft tot nu toe voornamelijk in het theater gestaan. Zo heeft hij bij het Oranje Hotel gespeeld in o.a. producties als ‘Kleine Eyolf’, ‘De Mensen Hater’, ‘Katharina van Heilbronn’ en ‘Polaroid’. Ook heeft hij vorig jaar de voorstellingen ‘Show’ en ‘Private Lives’ gedaan van regisseur Jeroen van den Berg. Aankomende zomer kunnen we Christiaan zien in het Amsterdamse Bos bij de theatervoorstelling ‘Ivanov’ van dezelfde regisseur. Op tv hebben we Christiaan tot nu toe in verschillende gastrolllen gezien. Zo heeft hij o.a. in de serie Spangen de rol van een museumbewaker gespeeld en in de politieserie ‘Blauw Blauw’ zagen we hem voorbij komen als een zakkenroller. En uiteraard was hij begin dit seizoen in ONM te bewonderen als stalker Hillard Kroon. Dit jaar is hij ook te zien in de kinderserie ‘Villa Neuzenroode’; ‘Dit project is opgezet in samenwerking met de Cliniclowns. Gelukkig speel ik daarin geen clown maar een boef!’ En nu is hij dus weer terug als Hillard Kroon in ONM!
Hillard is back with a vengeance!
Christiaan vindt het ontzettend leuk om weer terug te zijn in ONM. ‘Na de afleveringen van begin dit seizoen was afgesproken dat ik terug zou komen. Ik had toen erg veel plezier gehad en dus verheugde ik me zeer op nieuwe avonturen van Hillard Kroon. Het zou allemaal anders en (opnieuw) spannend worden.’ Uiteraard kunnen we nog niet te veel vertellen over zijn comeback. Maar dit keer heeft hij meer tegenspelers. ‘Deze keer komt Hillard ook tegenover Niels te staan, dit maakt hem nog brutaler en nog meer onvoorspelbaar. Dat vond ik ontzettend leuk om te spelen.’ Daarnaast vond Christiaan het ook erg gezellig op en rond de set. ‘Iedereen is hard en enthousiast aan het werk, dat is een sfeer waar ik erg van hou. Ja, ik maak hier weer een geweldige tijd door, zeker!’
Hillard Kroon
Als Hillard als patient in het AZB wordt opgenomen, ontmoet hij co-assistent Iris. Hij is opslag verliefd. Iris heeft dit nog niet meteen door en vind hem op het eerste gezicht ‘gewoon’ een aardige man. Maar wanneer Hillard wordt ontslagen uit het AZB wil hij haar niet met rust laten. Hij komt telkens langs in het ziekenhuis en heeft een appartement gehuurd aan de overkant van haar woning.
ze hebben geluisterd............quote:Deze keer komt Hillard ook tegenover Niels te staan, dit maakt hem nog brutaler en nog meer onvoorspelbaar.
Zal wel de cliff worden denk ik!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ze hebben geluisterd............
Stopt de serie dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Waarom gaan ze iemand re-introduceren als de serie stopt?
Omdat de serie op Veronica verder gaat......quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Waarom gaan ze iemand re-introduceren als de serie stopt?
Ow oke.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat de serie op Veronica verder gaat......
Tja, lezen en schrijven leren jullie op "school" niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
Ow oke.
Dan had ik me niet goed ingelezen.
Sorry.
Echt wel!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, lezen en schrijven leren jullie op "school" niet meer.
ach gut het klaagt nog steeds, ik had langer moeten weg blijven...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, lezen en schrijven leren jullie op "school" niet meer.
Jij kunt hier niet vaak genoeg zijn, honey!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ach gut het klaagt nog steeds, ik had langer moeten weg blijven...
Hilly, probably.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
marnix is best dom
wie had dat trouwens op die bank geschreven? ik heb gister niet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |