precies, dat zijn al die forumgebruikertjes van de yorinsite...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn ze gelijk 599.000 kijkers kwijt......
Voor ons wel, maar of SBS daar genoegen mee neemt.....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
trouwens, al zouden er maar 15 kijken, da's toch genoeg: de Fok!kers dus....
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dr. Nix: "Die Spanjaard komt niet voor niets het hele end hier naartoe"
Moet hij nog ff tot 5 december wachten....
Maar die cd is toch wel echt?!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
OMG dat DVD verhaal gaat maar door joh... nog even en ze gaan het CD verhaal ook nog geloven
Het zijn echt simpele zielen daar op dat forum.....quote:Op maandag 9 mei 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
OMG dat DVD verhaal gaat maar door joh... nog even en ze gaan het CD verhaal ook nog geloven
Die papbreinen geloofden toch ook dat Aafke terugkwam!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
Maar... maar, die komt toch terug!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die papbreinen geloofden toch ook dat Aafke terugkwam!
ik weet niet wat je bedoeld met "allemaal" maar ik ben 't sowieso met je eens...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
En het komt allemaal door die Sander Foppele.
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh mijn neukend God, sommigen zijn daar echt niet debiel, hè!? Er zijn altijd paardskoppen die er in trappen....
Ik neem de verhaaltjes altijd van de GTST site over, dus die van volgende week heb ik nog niet.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik neem de verhaaltjes altijd van de GTST site over, dus die van volgende week heb ik nog niet.
Om de een of andere reden heb ik de laatste tijd ook niet meer die drang om nu al te weten wat er volgende week in GTST gaat gebeuren.
De synopsissen van GTST zijn wel beter geschreven, maar ONM is 10x leuker, zelfs de saaie afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |