quote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
zijn come-back was wel stoer...
voor [de kat van] Bettina was het niet bepaald een geluksmoment, maar voor ons des te meer!!
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
"De Niels gaat compleet naar de klote"-lijn [ 8 november - 31 december 2004 ]
[afbeelding]
lol toen wisten ze nog niet dat Joost het echte monstertje van Ulft is...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Serge haalde zelfs Het Dagblad met z'n heldendaad...
sip he...quote:
ow, die heb ik al gezien, speelt ie zo'n halfgare VJ ofzo.. moet ik nog ergens caps van hebbenquote:BTW: Sebastiaan Labrie is nu te zien in Blauw Blauw op RTL5.
Dit is toevallig net de aflevering waarvan ik de gastrollen nog miste.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:21 schreef babette21 het volgende:
ow, die heb ik al gezien, speelt ie zo'n halfgare VJ ofzo.. moet ik nog ergens caps van hebben
Bij oudere series plakken ze een nieuwe aftiteling, maar ze zijn te lui om het origineel over te typen... dus komt er meestal een standaardaftiteling met alleen de hoofdrollen. Op IMDB staan ook alleen de hoofdrollen. Helaas pindakaas.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef babette21 het volgende:
bij HMG hebben ze sinds 'n paar jaar de vervelende gewoonte alleen de hoofdrollen op de credits te zetten
op IMDB staat zeker ook niks?!
Hoeveel heb je neer moeten tellen voor seizoen 1? De goedkoopste die ik kon vinden was ¤ 16,99 bij Van Leest.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu te zien op mijn dvd: Filip Bolluyt als Alex Venema in MCW!
¤ 19,99 bij MusicStore.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoeveel heb je neer moeten tellen voor seizoen 1? De goedkoopste die ik kon vinden was ¤ 16,99 bij Van Leest.
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef babette21 het volgende:
doet Hillard vanavond weer mee?!? mijn voorgevoel zegt van wel....
Volgens mij krijgt ze een lift van 'Lars'.quote:Alle verdachtmakingen worden Iris teveel, dus pakt ze haar biezen en vertrekt.
schitterendquote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
Oke we borduren nog even door op "de mooie momenten" en schakelen daarbij over naar 't huidige seizoen. De aanleiding was wat triest maar OMFG wat leverde het mooie tv op...
Ga er maar even goed voor zitten, schenk jezelf nog eens bij, hier is...
"De Niels gaat compleet naar de klote"-lijn [ 8 november - 31 december 2004 ]
[afbeelding]
Tekst van Marco en [vrijwel alle] caps van Wup, waarvoor mijn immense dank...
aan je einde komen in Taxi Tonnie... da's toch wel heel triest..................quote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij krijgt ze een lift van 'Lars'.
Na vandaag zijn we voorgoed van haar verlost, toch?!?!
quote:Maandag 16 mei 2005
Kyra kan haar gevoelens (Liefde met een hoofdletter!) voor Daan niet langer wegstoppen. Joost probeert Tonnie de zonnige kanten van het vrijgezellendom in te laten zien. Daan traint zich suf op een hometrainer omdat hij conditioneel zo sterk mogelijk aan de chemokuur wil beginnen.
Dinsdag 17 mei 2005
Eén telefoontje verandert de rest van Daans leven. Joyce heeft een zeer merkwaardige ontmoeting met Renée. Hillard ontvouwt de wilde plannen die hij met zijn ‘vriendin’ Iris heeft. Als Iris vervolgens te intiem met een collega doet, is hij alleen nog maar op wraak uit.
Woensdag 18 mei 2005
Chris speelt hoog spel in de zaak Renée Couwenberg... en krijgt de troeven in handen! Na de doorbraak bij Renée proberen Hugo, Niels en Sanne uit alle macht herinneringen bij haar op te roepen. Helaas... Renée's geheugen blijft volkomen blanco. Yvonne gaat op de knieën voor Bettina omdat ze zo enorm hunkert naar haar zoontje, dat door oma Bettina van haar afgenomen is. Ilyas verdenkt Iris van de aanslag op zijn hand.
Donderdag 19 mei 2005
Bettina gaat zelf polshoogte nemen als zij over de behandeling van Renée moet beslissen: wel de elektrostimulatie (dat wil Chris) of niet (dat wil Niels). Renée's toestand is doorslaggevend. Daan wil nog geen patiënt zijn en eist van Shirina dat ze zijn ziekte verzwijgt tijdens zijn feest in de Galaxy. Ron Raven weet dieper en dieper tot Tara door te dringen, ook geestelijk.
Vrijdag 20 mei 2005
Tara maakt het uit met haar familie. Ze wil nooit meer enig contact met ze! Joyce voelt zich gepasseerd (en terecht) na Bettina's beslissing omtrent de behandeling van Renée. Lisette is zwaar teleurgesteld als blijkt dat Iris geen nieuw vriendje heeft. Tegenover Yvonne en Pascal liegt Bettina twee kanten op.
Krijgt hij nou eindelijk van Aïsha te horen dat hij een dochtertje heeft?quote:Eén telefoontje verandert de rest van Daans leven.
Hoi hoi.quote:Hillard ontvouwt de wilde plannen die hij met zijn ‘vriendin’ Iris heeft. Als Iris vervolgens te intiem met een collega doet, is hij alleen nog maar op wraak uit.
Iris en aanslag?quote:Ilyas verdenkt Iris van de aanslag op zijn hand.
quote:Tara maakt het uit met haar familie. Ze wil nooit meer enig contact met ze!
Liesje mag ook in de verhaaltjes.quote:Lisette is zwaar teleurgesteld als blijkt dat Iris geen nieuw vriendje heeft.
ik vind dat Carlo maar 'n potje maakt van z'n neventaken,quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De vooruitzichten voor volgende week:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |