Hé die's echt heel tof!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Een weg bezaaid met lief en leed...
hij zeurde altijd zo, maar op zich kon ik daar meestal wel om lachen...quote:Op zondag 8 mei 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
Ik mocht hem gewoon wel, hij zat me niet in de weg![]()
haha wat dan?? zij vindt 't volgens mij vooral een vies mannetje...quote:Wacht maar tot Wup dit leest
hm ik had niet zoveel met 'm...quote:Op zondag 8 mei 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
Geluksmoment #3: Rutger Helligers
De enige die echt 'cool' is, is natuurlijk Miguel.quote:
quote:
ja hoor, dat kan ik wel: ze houdt van hem...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:32 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Joyce met Marnix wilt trouwen????
Ik begrijp er niks van
Joyce trouwt met Marnix zodat ze hem kan dumpen voor het altaar. Joyce is namelijk niet op haar acherhoofd gevallen. Ze weet dat Marnix met Iris heeft liggen rotzooien, maar Joyce' wraak zal zoet zijn! De lekke banden van Marnix' auto waren slechts een voorproefje.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:32 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Joyce met Marnix wilt trouwen????
Ik begrijp er niks van
hij was zo leuk.....quote:Op zondag 8 mei 2005 12:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als Sander eindelijk uit de bak komt, kan hij meteen aan de slag als stripper. (ONM #343, WO. 08-11-1995)
lol dan heeft ze voor niks - op vrij debiele wijze - zitten optellen wat ie allemaal fout heeft gedaanquote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar reisje naar China was in werkelijkheid een reisje naar de rechtbank. Joyce heeft ervoor gezorgd dat Hillard vanwege een vormfout vrij is gekomen, zodat hij wraak kan nemen op Iris.
Daar is een goede verklaring voor. Joyce weet nog van niks, maar Alter Joyce...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:01 schreef babette21 het volgende:
lol dan heeft ze voor niks - op vrij debiele wijze - zitten optellen wat ie allemaal fout heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bettina's Moederdag... (ONM #1900, VR. 12-09-2003)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |