quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lees eerst topictitel
dan de username![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lees eerst topictitel
dan de username![]()
rukken? ik zou niet weten hoequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:08 schreef BennieK het volgende:
gewoon gaan rukken terwijl je fantaseert hoe je haar keihard in haar kont neukt
oh oh oh.. hij is best grappigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lees eerst topictitel
dan de username![]()
ja.. maar dat vind ik heel moeilijk.. maar op lange termijn werkt het inderdaad wel.. hmm.. thnx in ieder geval!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef Speedski het volgende:
Wat ik voorheen deed (nu vaste relatie) .. is de persoon in kwestie een aantal dagen - week - weken niet zien of bellen. Wel een beetje hard .. maar het werkte wel
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:08 schreef BennieK het volgende:
gewoon gaan rukken terwijl je fantaseert hoe je haar keihard in haar kont neukt
quote:Geslacht: vrouw
*niet grappig*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:11 schreef BennieK het volgende:
[..]
excuses
hard over je klit gaan wrijven terwijl je fantaseert hoe je haar kontje likt.
jaja, dat is ook zo, het is zo ontzettend relatief en dat bedenk ik me ook elke dag, maar toch blijf het aan me knagen..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk trouwens dat gewoon afleiding nodig hebt. Ga een Seinfeldmarathon houden om erachter te komen hoe relatief de hele shit is...
yesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:12 schreef Pool het volgende:
Maarre, je weet wel zeker of die ander ook op vrouwen valt?
als ik daarop zou wachten had ik dit niet gepost lieverd..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:13 schreef BennieK het volgende:
aha...je wacht op reakties als: je komt wel een ander tegen, op eider potje past een deksel bla bla![]()
Hm ja, dan is het wel echt vervelend dat ze je wel mooi en lief vindt, maar niets met je wil. Stiekem hoop houden kan natuurlijk altijd, maar dwing jezelf gewoon tot een andere bezigheid, open een leuk topic in ONZ ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |