quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gaat dit eigenlijk ook op voor kotsende mannen?
![]()
Dankjewel, je bent zeer behulpzaam. Ik ga me eens even bezinnen over wat ik van de heer in kwestie, die niet zo goed tegen drank kan, ga eisen in bedquote:Op maandag 23 mei 2005 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
staat er zelfs. dat ts zeker never meer kansloos dronken kan worden omdat ie dan keihard de lul is.
volgens mij begin je me langzaam te mogen.
zenniaaaaaa lekker ding!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent zeer behulpzaam. Ik ga me eens even bezinnen over wat ik van de heer in kwestie, die niet zo goed tegen drank kan, ga eisen in bed
Als ze vind dat wij niet langer een relatie hebben wel ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
zenniaaaaaa lekker ding!!!![]()
ben je alweer vrijgezel???
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Als ze vind dat wij niet langer een relatie hebben wel ja.![]()
vindtquote:Op maandag 23 mei 2005 00:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Als ze vind dat wij niet langer een relatie hebben wel ja.![]()
Gast, laatst, m'n vriendin was er. Goed, beetje bezig, je kent het, er hangt dus zo'n cdrek aan de muur. Niet zo'n stevige muur klaarblijkelijk, want het cdrek flikkerde van de muur af samen met een stukje muur.quote:
Je moet het eerst nog vinden schat, leer lezen.quote:
Ik wees je slechts op je spellingquote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je moet het eerst nog vinden schat, leer lezen.
Spelling is niet altijd mijn sterkste kant, hij kan alleen wel flink wat speling hebben.quote:
helemaal een ramp als je zo'n supergeil japans meisje meelokt. wat wel weer een voordeel is, is dat als je tegen een vrouw zegt dat je haar "alle hoeken van de kamer laat zien" je alleen maar met haar op je bed hoeft te zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, laatst, m'n vriendin was er. Goed, beetje bezig, je kent het, er hangt dus zo'n cdrek aan de muur. Niet zo'n stevige muur klaarblijkelijk, want het cdrek flikkerde van de muur af samen met een stukje muur.
Dus die "" is correct ja.
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal een ramp als je zo'n supergeil japans meisje meelokt. wat wel weer een voordeel is, is dat als je tegen een vrouw zegt dat je haar "alle hoeken van de kamer laat zien" je alleen maar met haar op je bed hoeft te zitten(of je 'huis'deur open doen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |