Ik zou hetzelfde reageren zws.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef Droopie het volgende:
Je maat had de vraag moeten splitsen. Verspreid over enkele jaren.
Ik denk opeens aan die aflevering van friends, met ross en rachel.
Dat hij het heeft over kinderen krijgen en de rest van 'hun' toekomst en zij zegt: daar ben ik nog niet aan toe.en ik vind het niet leuk dat jij mijn leven al to mijn 70e helemaal uitstippelt en je zit er zo vol mee dat het niets zou verbazen als je zelfs al een naam verzonnen hebt voor ons kind.
Ross: ehhhhh.... Emily. Terwijl Rachel er nog helemaal niet mee bezig was.
Is het in het noorden gewoon om jong te trouwen? Nee hoor.quote:En als dat trouwen in het noorden zo gewoon is op jonge leeftijd hadden ze in Boer zoekt Vrouw
wel wat jongere meiden kunnen laten meedoen.
Ik ken ook bijna niemand die jong is getrouwd. Nou ja, 1 vriendin van me op haar 22ste of zo. Maar die is inmiddels alweer gescheidenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:01 schreef Natalie het volgende:
Is het in het noorden gewoon om jong te trouwen? Nee hoor.Wat is dat nu weer voor een compleet-de-plank-misslaand vooroordeel?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken ook bijna niemand die jong is getrouwd. Nou ja, 1 vriendin van me op haar 22ste of zo. Maar die is inmiddels alweer gescheiden
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik geloof geen bal van jouw topics.
En waar kwam je ook alweer vandaan zei je? Staphorst?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:19 schreef PolarStars het volgende:
[..]
maar als je als vrouw 21 bent dien je je eigenlijk niet meer te vertonen in poelen des verderfs maar dien je je netjes te gedragen.
Maar goed, iedereen is verschillend![]()
in alle talen die bestaat zo dat ze het begrijpt,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In welke taal zou je dat zeggen?
Whaha triest hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:45 schreef PolarStars het volgende:
Nou hier is de beloofde update dan:![]()
Harmanna en JanWillem hebben besloten om het hierbij te laten voorlopig![]()
Ze hebben een heel gesprek gehad, en zij vindt echt dat ze, zoals ze het zelf zegt, "onheus is bejegend door JanWillem".![]()
Hij vindt dat hij zijn best heeft gedaan, en zelfs meer dan dat.
Ze kunnen dus niet naar elkaar komen wat betreft een oplossing, dus toen heeft ze voorgesteld om dan maar uitelkaar te gaan.
![]()
En dan blijft er natuurlijk maar één optie voor handen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef PolarStars het volgende:
21 jaar is denk ik een goede leeftijd daarvoor voor vrouwen. Dan is het wel de hoogste tijd om wat van je leven te gaan maken![]()
Ja inderdaad, meisjes hebben dan de middelbare school afgemaakt en hebben enkele jaren kunnen werken om geld te sparen voor de uitset enzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dan blijft er natuurlijk maar één optie voor handen...
Ja het is inderdaad triest, maar je gebruikte wel de verkeerde smilie.quote:
Nou met jou wil ik samen wel eens op de hooizolder zittenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:58 schreef innepin het volgende:
ik vind het stiekempjes best wel romantisch. en zoiets zou niet uit moeten maken. als je wil trouwen, dan doe je niet moeilijk over zoiets. wat een troela.
get in line dudequote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:59 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Nou met jou wil ik samen wel eens op de hooizolder zitten![]()
![]()
![]()
Liever nietquote:
of dat je op de verkeerde manier of je wilt helpen afdrogen!quote:Op zondag 8 mei 2005 01:24 schreef Muertez het volgende:
Geeft wel aan dat ze allebij toe waren als zoiets serieus als trouwens en zelfs kinderen krijgen
meneer vraagt het niet op de juiste manier en nu komt er zo'n ruzie van dat ze er waarschijnlijk zelfs mee gaan stoppen![]()
Lekker volwassen en serieuze relatie heb je dan, stel je voor dat ze kinderen kregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |