quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:27 schreef crossover het volgende:
misschien heb je wat aan www.elcheapo.nl ?
Ik heb gebodenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef iDex het volgende:
ik niet
hele lappen tekst wat niet al te bijzonder is.
op maktplaats.nl zoeken naar offspring daar is een gouden plaat te koop van the offspring, mischien leuk voor een diehard fan
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef iDex het volgende:
lijkt me niet echt bijzonder
meerdere landen zal er wel een gouden plaat zijn behaald.
Zit idd geen post tussen, maar de poster heeft een mailtje gestuurd dat ze het een mooi bod vinden maar er nog meer gegadigden zijn. Dus ik heb weer gezegd dat ik heel graag dat ding wil hebben en mijn woorden kracht bij gezet door mijn bod te verhogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:22 schreef Ixnay het volgende:
Waarom heb je hem van 110 naar 125 verhoogd Komakie? Er zat toch niemand tussen?
Ik hoop wel dat je hem krijgt iig, post er wel foto's van dan. Zijn die cd's ook echt van goud btw?
En ik denk dat de tekst van Mission From God cynisch, spottend bedoeld is.
Ja ik heb de nrs waar geen muziek in voorkomt, alleen praten dus weggehaald, maar eerst kijken welke er nog meer bij moeten of weg kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
mij best.. alleen Intermission, moet die misschien ook weg?
en wat is precies de bedoeling, of komt er dalijk een nieuw topic waar het in wordt uitgelegd..
khoop dat je wintquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.
Het zal niet vaak zijn dat je het op marktplaats tegen komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |