quote:Het is een vraag die door mijn hoofd spookt. Geen bevestiging.
Op donderdag 11 oktober 2001 13:46 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ging niet om de foto maar om deze opmerking van jou:
En al die opmerkingen in het begin zijn dit allemaal kloons van UE om nog meer medelijden op te wekken van de lezers? Ziek hoor!!!
quote:Alleen is het een erg glad terrein.
Op donderdag 11 oktober 2001 12:54 schreef Noayla het volgende:[..]
Socio-linguistiek is die vorm van taalkunde die het verband beschrijft tussen iemands taalgebruik en zijn cultureel-maatschappelijke positie. Een taalkundige kan, net zoals een handschriftkundige (grafoloog)iemands taalgebruik analyseren en op basis daarvan uitspraken doen over iemands maatschappelijke positie (socio-linguīst) of psyche (psycho-linguīst).
Deze mensen worden door de politie ingezet om o.a dreigbrieven te analyseren. Op deze manier is bijv. de Una Bomber ontmaskerd (was een geniaal wiskundige die bombrieven stuurde naar Amerikaanse overheidsinstanties).
Dankzij analyses van zijn brieven kon een profielschets gemaakt worden waarin leeftijd, ras, uiterlijke kenmerken, opleidingsniveau etc.En dat alles op basis van geschreven tekst zonder iemand ooit te hebben gezien!
quote:Dat snap ik ook volledig, was ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld maar meer om te proberen dit niet in een flame te laten eindigen.
Op donderdag 11 oktober 2001 13:59 schreef MiSS_TiquE het volgende:Het is een vraag die door mijn hoofd spookt. Geen bevestiging.
Als dit echt zo blijkt te zijn is dit ZO ziek!
Mijn pa is afgelopen januari overleden. Het lezen van zo'n topic steekt. Als dit een kloon o.i.d. betreft wordt het hoog tijd dat deze persoon opgenomen wordt.
Als het echt een puber betreft, verkeerd hij/zij ook in psygische nood.....ik durf iig al bijna niet meer serieus te reageren hier op fok!!
(en die gebruik ik nooit)
Met nog steeds de disclaimer: UE als je verhaal wel echt waar is dan vind ik het kut voor je...maar meld dat dan even?
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:22 schreef Beatrice het volgende:
Enschede!
Is UE misschien echt dezelfde als Lot?
Of draaf ik nu door?
quote:Het is routine voor 'stoute' klonen: maak eerst de kloon aan, doe een tijdje normaal, zorg ervoor dat mensen je enigzins herkennen, maak een fake achtergrond, en ga dan pas kloten. Dan ben je veel minder verdacht als zijnde 'stoute kloon'.
Op donderdag 11 oktober 2001 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is al langer geregistreerd, meld wel dat zijn ratje overleden is, niet dat zijn opa overleden is en nu ineens weer zijn vader.
quote:Daar sluit ik me bij aan en ik hoop dat er een reactie van UE komt, zodat er duidelijkheid kan komen. Dit gewoon pijnlijk voor veel mensen.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:56 schreef fokje het volgende:
Ik denk niet dat het een kloon is. Eerder iemand die niet beseft wat'ie aan het doen is.
quote:Wat erg man!
Op woensdag 10 oktober 2001 18:12 schreef UrgoanElsa het volgende:
Tja, ik zit kontinu te huilen...Hij had al een hele lange tijd last van zijn hart, hij rookte 30 jaar lang 20 sigaretten per dag. Nu had hij vanochtend zoveel last dat hij zo neer is gevallen op de grond in de badkamer, ik sliep nog. Mijn moeder kwam eraan en huilde heel erg... Ben naar school geweest om mieschien wat aflijding te krijgen maar ik fietste heel erg boos naar school en heb 2 kinderen een harde trap verkocht hebben terug getrapt en toen kwam meneer ben zo naar huis gefietst...
Nu zit ik nog te huilen! Wat vreselijk is dit....... IK WIL NU ECHT OOK DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 wekene geleden mijn rat, 3 weken geleden opa en nu vandaag mijn vader... Ik kan het alemaal niet meer verdragen.......... HELP!!!!!!!!!!!
Hou me maar vast... Met al je tranen... Jij hoeft niet altijd de sterkste te zijn... Wees maar jezelf alles komt goed... Ik ben nog net zo klein...echt... Geef het een beetje tijd... alles komt goed... zoals het zijn moet... mij raak je heus niet kwijt...... je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ... Geef het een beetje tijd.... En okal lijkt de weg soms nergens naar toe te gaan... Lijkt ergens heen dat je compleet op jezelf te staan... Je bent niet aleen! Het trekt gewoon je probleemen aan... Want je moet er doorheen.... net als iedereen.... Heeeeeejjj! Geef het een beetje tijd, alles komt goed.... zoals het zijn het mooet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn................. Mijn raak je heus niet kwijt.... Dus geef het een beeeetje tijd!
Zit ik nu keihard naar te luistern!
maar goed, waarneer komt deze soap op tv??
quote:Ik probeer mijn gevoelens uit te leggen dat het mieschien wat help om af te reageren... Wat moet ik dan, een foto maken hoe hij morgen in zijn kist lig gotgloeiende wat een....
Op donderdag 11 oktober 2001 15:48 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb nog nooit in m'n nu 2.5 jarige "internet bestaan" een topic giezien die zo snel van een ene uiterste in een ander uiterste gaat...maar goed, waarneer komt deze soap op tv??
gehele nakomelingschap die door vegetatieve (3.) vermeningvuldiging uit een plant is ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |