quote:je reageert nog steeds niet op al die mensen,.... geef dan antwoord, en stel ze gerust....
Op donderdag 11 oktober 2001 16:32 schreef UrgoanElsa het volgende:
Sluit deze topic maar, ik wordt helaas niet serieus genomen.
Sterkte
Of met het overlijden van je vader, opa en ratje.
Of met het volwassen worden en deze stoornis te overkomen.
Je gedrag is op z'n minst bedenkelijk zoals al eerder aangegeven. ik heb naar aanleiding van jou gedrag in "fokkers! stoppen met roken" het een en ander gemeld aan de Moderators van dit forum.
Je vader overlijdt en das al erg genoeg, maar op dezelfde dag ben je nog naar hartelust op andere topics aan het reageren. Hoe het ook zij, het is en blijft triest...
maar stel ons eens gerust dan!!? als 10 mensen zeggen dat je op een paard lijkt, kijk je op een gegeven moment echt wel achterom of je een staart hebt!
Leg het allemaal eens uit is de vraag.
Haal je moeder er eens bij ofzo.....
quote:----
Op donderdag 11 oktober 2001 16:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Leg het allemaal eens uit is de vraag.
Haal je moeder er eens bij ofzo.....
Nee, sorry, maar dit zie ik ook niet gebeuren.
Het enige 'echte' bewijs zou idd. een foto zijn, maar die mag je van mij achterwege laten.
Ik denk dat het leed geschied is, een reactie op de twijfels zou prettig zijn, het ontzenuwen van het verhaal over z'n broer etc. maar of dat nog veel uithaald. ??
quote:Lees de vorige 5 pagina`s maar even rustig UE.
Op donderdag 11 oktober 2001 15:58 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik ga doen alsof mijn vader dood is ?????????????????
Snik... was het maar waar dat het nep was...
Als het echt een kloon is, dan............
Walgelijk als je dar toe in staat bent, een geintje is leuk maar dit is ziek
quote:Jupz.
Op donderdag 11 oktober 2001 16:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Walgelijk als je dar toe in staat bent, een geintje is leuk maar dit is ziek
Denken we nou Echt allemaal dat dit verhaal waar is?
Bekijk eens wat voor topics UE allemaal aangemaakt heeft, hoe hij op topics heeft gereageerd en kom er dan achter dat het een zielig mannetje is dat imo. ons allemaal keihard zit uit te lachen om het feit dat we hem nog serieus nemen ook...
Hij is alleen maar op een neg. manier op aandacht uit.. en krijgt dat ook nog eens..
ach ja.. het zal wel weer aan mij liggen..
quote:Dat ligt aan jou ja denk ik.....ik ben dr van overtuigd dat het een jong kereltje is maar dat ie zit te lachen geloof ik niet. Dezelfde schrijfstijl en fouten hanteert ie op zn homepage en het lijkt me te ver gaan dat hij die alleen maar in het leven heeft geroepen om geloofwaardig te zijn...
Op donderdag 11 oktober 2001 17:02 schreef -Maverick- het volgende:
Mensen mensen... Laten we nou eens even reeel blijven:Denken we nou Echt allemaal dat dit verhaal waar is?
Bekijk eens wat voor topics UE allemaal aangemaakt heeft, hoe hij op topics heeft gereageerd en kom er dan achter dat het een zielig mannetje is dat imo. ons allemaal keihard zit uit te lachen om het feit dat we hem nog serieus nemen ook...
Hij is alleen maar op een neg. manier op aandacht uit.. en krijgt dat ook nog eens..![]()
ik hou het op een jonge puber die goed in de war is.....ik hoop dat ie nog reageert
quote:Gezien de verhaalopbouw en de manier van reageren door dit topic heen, tekst-analyserend, nog steeds een optie.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:32 schreef Merel het volgende:Op donderdag 11 oktober 2001 14:22 schreef Beatrice het volgende:
Enschede!
Is UE misschien echt dezelfde als Lot?
Of draaf ik nu door?
[..]
ROFLOL
wat een plot...
UngoarElse waarom laat je ons allemaal in spanning meevoelen en reageert vervolgens niet? En dan gelukkig weer wel maar gaat niet in op alles wat hier beweert wordt. De meelevendheid van je medefokkers is vaker (door anderen) op deze manier in de maling genomen.
Het is toch niet zo gek om alle gevoelens van rouw die je hebt opgeroepen, de vertwijfeling en boosheid serieus te nemen. Het is aandacht en, in de meeste gevallen, respect wat je krijgt. Behandel dat dan ook zorgvuldig op gelijke manier: wat er ook aan de hand is.
Zelfs als je nu helemaal in de knoop komt. Je bent een discussie aangegaan en de mensen zijn hier om je eruit te helpen. Op welke manier dan ook.
Er zit een heleboel boosheid en vluchtgedrag achter je hier publiekelijk gemaakte verdriet: voor de draad ermee!
een ipcheck kan nu toch simpelweg wel laten zien of ze dezelfde zijn als de topicstarter?
quote:Ja! Ga jij je er ook nog mee bemoeien, het is al erg genoeg!
Op donderdag 11 oktober 2001 17:35 schreef huuuuuuuub het volgende:
Geloof er nix van!
quote:Wacht maar walgewlijke klootzak, jullie hebben alemaal de foto van ons gezin gezien en je weet dus hoe mijn vader eruit zag. Ik wou maar dat ik aleen maar aandacht wou hebben, zou mijn opa vader en mijn ratje nog leven...
Op donderdag 11 oktober 2001 17:02 schreef -Maverick- het volgende:
Mensen mensen... Laten we nou eens even reeel blijven:Denken we nou Echt allemaal dat dit verhaal waar is?
Hij is alleen maar op een neg. manier op aandacht uit.. en krijgt dat ook nog eens..![]()
quote:Ik ben hier nog maar èèn keer gerigistreerd, juist als UrgoanElsa, dus niets kloon!
Op donderdag 11 oktober 2001 17:48 schreef nietzman het volgende:
Nog ffies een opmerking over de 'kwetsende' opmerkingen op de frontpage.... bijde 'personen' die die opmerking maakten hadden allebei een zonnet email adres en waren nou niet bepaald 'die-hard' posters... kloons dus...een ipcheck kan nu toch simpelweg wel laten zien of ze dezelfde zijn als de topicstarter?
Door UrgoanElsa - donderdag 13 september 2001 17:04
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 13 september 2001 17:02 schreef spooner2k het volgende:
Wil nog 1 ding kwijt...
2001-1987 = 14 <<
DAHHHHHHHH Beetje dom jongen om je leven nu
al te verne*ken door te beginnen met roken.
---
Maar ik rook niet
---
Mwa... Dom, tja ik heb de laatste wekeken heel wat mee gemaakt, opa overleden, broer overleden, oma is dement, en nog wel meer. Moest het ergens in kwijt, en ja aan Quake III Arena kun je ook niet alles vertellen.
Dit vond ik ook nog van UE.
Dus zijn broer is ook dood! Maakt veel mee...
*zucht*
quote:vergeet je je broer niet?
Op donderdag 11 oktober 2001 17:51 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Wacht maar walgewlijke klootzak, jullie hebben alemaal de foto van ons gezin gezien en je weet dus hoe mijn vader eruit zag. Ik wou maar dat ik aleen maar aandacht wou hebben, zou mijn opa vader en mijn ratje nog leven...
quote:Zeker...
Op donderdag 11 oktober 2001 17:28 schreef roses het volgende:
Dit is juist een hele serieuse discussie geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |