dat komt in de beste families voorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
heb amsterdammers in mijn familie/vriendenkring nix mis mee.
Je moest eens hier in de noordkop kijken wat er 's zomers aan vrouwelijk schoon op het strand ligt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Toeristes zijn al jaren een bron van vermaak voor mij.
Die gaan echt niet de lokale boerenschuur in grebbelschutjeveen bekijken.
wat hebben ze jou in denemarken verteld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
Het enige leuke zijn die grachten. Daar kun je dan zo lekker 's nachts met je asoboot doorheen varen, van club naar club, ondertussen je behoefte doend in dat smerige water.
zonnende schapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moest eens hier in de noordkop kijken wat er 's zomers aan vrouwelijk schoon op het strand ligt.
Takbirquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Youssef is terug !!!! Al7amdulilah. Mijn broeder, mijn vriend, mijn geliefde medefok!ker
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef TC03 het volgende:
Rotterdam is de enige stad van Nederland.
Die grazen, dus die hebben op het strand niks te zoeken.quote:
quote:
ik kan nu wel alle dieren gaan opnoemen, maar je had het dus over echte vrouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die grazen, dus die hebben op het strand niks te zoeken.
dat ze medelijden met ons Nederlanders hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat hebben ze jou in denemarken verteld?
Please vertel me in welke context, ik ben toch wel een beetje nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar net als youssef kwam je in een bepaalde context als naam voorbij. niks spannends hoor verder.
ik vind dat we genoeg off topic bezig zijn geweest, daarvoor ook mijn excusses. het is iets tussen mutant en mij en het was positief, dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Please vertel me in welke context, ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig
Ja sorry enzo. Kun je me toevoegen op MSN ? ( hoessein@hotmail.com)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat we genoeg off topic bezig zijn geweest, daarvoor ook mijn excusses. het is iets tussen mutant en mij en het was positief, dus maak je geen zorgen.
Ja, echte vrouwen. En nog aantrekkelijke exemplaren ook, hier en daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan nu wel alle dieren gaan opnoemen, maar je had het dus over echte vrouwen?
Maatschappelijk misdeeld persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat betekent heel dat woordje nou eigenlijk >>> pauper ???
Door economische omstandigheden aan lager wal geraakt persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat betekent heel dat woordje nou eigenlijk >>> pauper ???
vragen??? dat doe je toch niet meer tegenwoordig??? straks heb je een mes tussen je ribben!! klinkt eng hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
ja, amsterdam is gewoon heel relaxt, als je moet pissen: naar de snackbar die je gratis naar de plee laat gaan(die SCHOON is!), ben je de weg kwijt vraag het aan iemand, en ga maar door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |