en jij dan, Pim?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Kom je dan met Gordon, Froger en die relnicht?
Eens! Lijkt me een leuk partij programmaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Fronsertje het volgende:
amsterdam alleen nog maar voor amsterdammers!!! lijkt me beter........
scheelt een heel topic
kom jij dan met herman finkers, henk westbroek en chiel montagne. nee, want als wij in amsterdam zeggen 'willekeurig' dan bedoelen wij 'willekeurig'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Kom je dan met Gordon, Froger en die relnicht?
Nietesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederland bestaat toch alleen maar uit Amsterdam en "de rest"?.

Als boer Harms met knecht Piet opeens Amsterdam inkomt met een grote stier dan zijn die Amsterdammers ineens niet meer zo "adrem en scherp", laat staan bijdehandquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuk, maar totaal onwaar natuurlijk. Als er iemand heeft geleerd scherp en oplettend te zijn in het de Amsterdammer. het is namelijk een stad, dus is niet het enige gevaar dat de stier van boer harms eens losbreekt op het dorps plein...
Niemand houdt je tegen.quote:
dat hebben wij niet nodig en geeft ook meteen aan waarom iedereen buiten amsterdam zo zielig is. het lijken wel verontwaardigde belgen soms...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het mutant gister even over je (prive), je kwam voorbij...
wat is er? ik had je gewoon een tijd niet gezien. en nu weer ontopicquote:
Die heb ik daar nog nooit gezien. Die hebben ze immers allemaal weggepropt op Kanaleneiland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Hahaha, dat ik dit van jou ooit nog zou mogen lezen...
Ik kan me natuurlijk levendig voorstellen dat jij überfan van Utrecht bent met buitenproportionele hoeveelheid Fatima's en Achmeds daar...
Heb je het ook over mij gehad ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er? ik had je gewoon een tijd niet gezien. en nu weer ontopic![]()
Ach, dat zijn de enigen die jou een blik waardig gunnen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien. Die hebben ze immers allemaal weggepropt op Kanaleneiland.
Ik kom alleen in de binnenstad, 's avonds, en dan lopen er voornamelijk hele lekkere, gezellige, spontane jonge meiden. In Amsterdam daarentegen loop je voornamelijk van die uitgeteerde kuthoeren tegen het lijf, die nog een grote bek hebben ook.
Wijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hebben wij niet nodig en geeft ook meteen aan waarom iedereen buiten amsterdam zo zielig is. het lijken wel verontwaardigde belgen soms...
Ohh mijn god. Ik ga geen lijstjes geven. Maar die 1348 kroegen in Amsterdam steken wel heel triest af bij de aantallen die we hier hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal wel best.
Ik ga zo nog even naar het Vondelpark, vol met leuke, gezellige mensen en opgeleukt door tientallen muziekanten uit de hele wereld. Om daarna eens te bedenken in welk van de honderden restaurant met alle denkbare keukens uit de hele wereld ik ga eten, waarna ik een lekker biertje ga drinken met Zweedse toeristes in een van de 1348 kroegen die Amsterdam rijk is. Waarna ik of met een taxi, of met een bus die vaker dan 1 keer per uur gaat, waar eens naar huis ga. Om morgen weer eens te bedenken of ik wel naar de film, comedyclub of kroeg ga, of gewoon lekker op een terrasje ga zitten, mensen kijken.
maar verder veel plezier in saaierdansaaierscha!
ik praat namens mezelf en de amsterdammers. maar dat snapte je wel toch? of niet?quote:
Ik snap je hoor ik kom vaak in amsterdam heb amsterdammers in mijn familie/vriendenkring nix mis meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik praat namens mezelf en de amsterdammers. maar dat snapte je wel toch? of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |