juistquote:Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
juist
Ik wilde deze auto, en moest het prijskaartje betalen.
Voor hetzelfde geld koop je een 'saaie' middenklasser, maar die is over 10 tot 15 jaar afgeschreven, terwijl de Vette nu nauwelijks nog in waarde zal dalen, en op den duur
waarschijnlijk (net als alle voorgaande Vette's) meer waard zal worden.
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooiquote:Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijk
zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
Tja, smaken verschillen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoor(in t echt)
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget isquote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Maar als ik een C5 had gewild had ik geen C4 gekocht natuurlijk
uhhh....neequote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is
Maar vooralsnog, je bak is vet... Ruilen tegen een Jetta uit '88?
Ben er niet heengevlogen nee.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:49 schreef StefanP het volgende:Mooie auto man, goeie uitgezocht!
Was je niet bang dat het toch niet was wat je zocht of dat je werd afgezet? Je bent er nl. toch niet heengevlogen om hem te bekijken?
Is ie in een container vervoerd? Geen schade of krassen? Hoe ging het in z'n werk toen hij hier was, moest je veel regelen in de haven, kon je hem gewoon je trailer oprijden toen hij het schip/de container uit was?
Adres is bekendquote:Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef t0n het volgende:
Btw, voor 'n leuk uitlaatje, www.uitlaten.com (EPS te hogezand, custom made.)
zolang je m maar niet vies maaktquote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Tering, ik krijg een spontane staander van die bak van je.
Yepquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Al een keer op de weg gereden ermee trouwens??
Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4, mits het gaat om de Amerikaanse uitvoeribng en dus niet die Europese verklote uitvoeringquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
maar goed dat smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4
met één druk op de knop schakel je omquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Eliminator20 het volgende:
Misschien een stom vraagje...
Aangezien de auto uit de States komt, ga ik ervan uit dat je teller mph aangeeft. Is het mogelijk je teller te veranderen in kmh aangezien ie electronisch is?
Zo ja, zou je het willen?
Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlenquote:
Teller is digitaal, dus loopt gewoon doorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:11 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlen
Ah kijk dat is ideaal, toen m'n pa en ik in de VS waren hadden we een buick Le Sabre als huurauto en die kon je ook omzetten met een knopje alleen die mijlen teller ging maar tot 100 mph, dus ja als je hem dan op km/u zette dan liep hij soms de teller uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Teller is digitaal, dus loopt gewoon door
En hij blijft gewoon op km/u staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |