Ik denk het. Als het ook maar een klein beetje miezert is het arme ding tot op het bot zeik en zeiknat. Zijn vachtje is heel dun en hij heeft geen ondervacht. Als Cas in de regen loopt moeten we toch echt een uur in een flinke stortbui staan wil hij nat worden. Regen blijft bij hem gewoon op zijn vacht liggen en af en toe schudt hij zichzelf droog.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Tinkerbell het volgende:
Smekje toch. Zou het komen omdat ie zo laag bij de grond is en zo klein?
Had D niet gezegd dat het na een hondje erbij op moest houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De mama van Yian krijgt kittens... van zijn papa![]()
![]()
* miss_dynastie denkt er even over na...
Ja, eigenlijk wel hequote:Op maandag 9 mei 2005 11:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Had D niet gezegd dat het na een hondje erbij op moest houden
Volgens mij niet. Volgens mij hebben ze dat wel of niet. Hangt van het merk af.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ondervacht, Spin??
Krijgt ie dat nog als ie ouder wordt ?
quote:De vacht van onze honden en katten wordt voortdurend vernieuwd: het haar groeit in de haarfollikel en valt dan uit, om plaats te maken voor een nieuw haar. Bij de meeste viervoeters neemt dit verschijnsel toe bij het begin van de herfst en de lente, perioden waarin het dier een nieuwe vacht krijgt die beter aangepast is aan de temperatuurschommelingen.
De vorm en de lengte van het haar hangen onder meer af van genetische factoren. Er zijn immers honden en katten met harde, lange, gladde, krullende,… haren. Bovendien hebben sommige rassen naast hun zogenaamde “dekvacht” ook een “ondervacht”, zodat ze kunnen overleven in gebieden met guur weer en koude temperaturen.
Ik ookquote:
De kans is groot dat ze dat doetquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
Vind het helemaal niet erg als Smekkerd af en toe 's flink op zijn nummer gezet wordt. Tis een kleine lomperd af en toe
Dat doet Joop ook wel ff hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
Vind het helemaal niet erg als Smekkerd af en toe 's flink op zijn nummer gezet wordt. Tis een kleine lomperd af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |