Ja dat dacht ik ook, maar mijn man zegt dat het toeval is. Maar ik geloof dat het geen toeval isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:36 schreef kissa het volgende:
Tink, ze merken dat jij je niet goed voelt en gaan muiten!![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
Ze is duidelijk erg aan het genieten met een grote glimlachmooie hond hoor
Lokatienetquote:
Ringo wilt soms nog wel eens door zeik van andere honden heen gaan rollen ... gatverdamme ... kan ik em gelijk weer gaan douchen (hij is helemaal wit namelijk en omdat het gewoon goor is)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je hond in een dood dier ging omrollen?
Als er bv een dood vogeltje ligt dan gaat Ayla daarin omrollen
Ik las daarover:
Wat een hond soms ook heerlijk vindt is zich wentelen in iets smerigs : stoelgang van andere dieren, een rotte vis, vuilnis , etc. Hiermee probeert de hond niet zijn eigen geur achter te laten maar net omgekeerd : de sterke geur van stoelgang of vuilnis maskeert zijn eigen geur wat een ideale camouflage is op jacht of om zijn roedelleden te vertellen dat ie iets eetbaars heeft gevonden. Zo'n vies ruikende hond is trouwens zeer aantrekkelijk voor andere honden.
Adres waar we heengaan: paviljoen De Viersprong, Noorderelsweg 6A, 3329 KH Dordrechtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:50 schreef Spindizzy het volgende:
Smek ligt soms te rollebollen maar dan zien we niks doods liggen dus dan grappen we wel 's tegen elkaar dat er vast een hele grote stoere hond heeft geplast daar en dat ons Smekkekind nu vermomd is als Deense Dog
Tis vooral een grote beaglequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Syrena het volgende:
Hey mên, ik ben een stoere Beagle en ik kan best meehelpen met tuinieren!
Je mag 'm eens lenenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik later groot ben () wil ik ook een beagle. Ozzie is cool! Zijn bazinnetje heeft ook een leuk koppie!
valt wel mee toch ?quote:
Nou, ik vind em anders heel erg gegroeid hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:53 schreef MOBO666 het volgende:
valt wel mee toch ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik las daarover:
Wat een hond soms ook heerlijk vindt is zich wentelen in iets smerigs : stoelgang van andere dieren, een rotte vis, vuilnis , etc. Hiermee probeert de hond niet zijn eigen geur achter te laten maar net omgekeerd : de sterke geur van stoelgang of vuilnis maskeert zijn eigen geur wat een ideale camouflage is op jacht of om zijn roedelleden te vertellen dat ie iets eetbaars heeft gevonden. Zo'n vies ruikende hond is trouwens zeer aantrekkelijk voor andere honden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef Syrena het volgende:
En nu gaat ie heel zielig en alleen op zijn kussen liggen! Wat een gemenerikken!
(Ik moet me dus echt inhouden om niet lekker met 'm op de bank te kruipen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |