We gaan wel hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef moussy het volgende:
Oej, wel naar buiten gaan als het regent, anders blijft hij tot ie oud en bejaard is in de kamer pissen als het regent. Of je van regen houdt of niet, je hebt een hond en die moet er gewoon uit.
Ik ben jaren naar mijn middelbare school gefietst in het visregenpak van mijn vader. Knaloranje, vijf maten te groot en de spik erinquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena: gewoon investeren in een goed regenpakPak aan, kisten aan, petje op en klaar ben je.
Enige is dat je eruitziet als de vijfde teletubbie
Hij is nu wel oud genoeg voor een vlooien- en tekenbescherming. Ik gebruik altijd zo'n spuitje in de nek, dat beschermt tegen vlooien en teken.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef Syrena het volgende:
Ook al twee teken bij 'm weggehaald trouwens. Lang leve de tekenpincet!
Ja, en gelukkig heb ik een arendsblik, hij heeft een erg dichte vacht.quote:
Hij is een held!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even heeeeeel erg trots zijn op mijn dappereMisu
?
Op de cursus gingen we vandaag door zo'n tunnel lopen. De eerste keer vrijwel opgevouwen, zodat het net een armlengte was. Alle honden deden dat heel goed, maar Misu durfde niet
Hij was echt bang, arme knul
Maar met een kip, een sjortouw, een stukje worst en veel 'goed zo' liep hij er uiteindelijk toch doorheen
Goed is ie he?
Nee, vrijdag komt mijn vriend naar mij en zaterdag moet hij weer naar huis (zie hem alleen in het weekend namelijk en ik weet dat hij ook wel mee had gewild maar omdat hij weer zo snel naar huis moet doe ik het maar nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
Je bent zaterdag ook welkom hoor Mobo
Ik ga binnenkort ook een keer met Casper met de trein om te kijken hoe dat gaat. Naar Zwijndrecht is het ongeveer drie minuten rijden dus dat moet te doen zijn. Denk niet dat de trein zelf een probleem is maar meer het station en al die mensen. Op stations staan mensen stil en gek genoeg wordt Cas bloednerveus van mensen die stil staan...
Ze is duidelijk erg aan het genieten met een grote glimlachquote:
Ja hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Is Smek weer ok nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |