dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
get pissed and then piss on that.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!
Die passie zal Pim vast gewaardeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
het kan altijd nogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, in permanente staat van rouw, om Pim he.. hij had zo'n mooi blauw tegeltje moeten worden voor in de wc, maar helaas, het schijten zal zonder moeten![]()
Ja, inderdaad, je zei het ook.quote:
ja, het was een gedenkwaardige dag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
dat gaan wij ook als het jou overkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
ja.. nederland op een minder nette manier van heel veel problemen in 1x afgeholpen..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het was een gedenkwaardige dag...![]()
ik neem aan dat je dit zegt omdat het in onz staat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ja.. nederland op een minder nette manier van heel veel problemen in 1x afgeholpen..
alleen zo jammer dat sommige dodo's op een overledene gaan stemmen..
In de laatste peilingen voor zn dood had hij er een stuk minder hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat niet om Pim, het gaat om het gedachtengoed van diegenen die op hem gestemd hebben. Hij had niet voor niets 26 zetels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |