*PROEST*quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Eerste topic hierover
Had er 897878723 verwacht vandaag
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
"prijs op het hoofd, wie er mee doet, vanavond..." volkert is niks waard als ie de gevangenis uitkomt. daar heeft het geheugen van de niet-gemiddelde nederlander voor gezorgd...
Dan doorzeef je 'm toch... Of moet iemand anders het vuile werk voor je opknappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.
dat hoef jij niet te doen. daar hebben de nabestaanden van pim al voor gezorgd. italian way.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.
jij bent dus ook al jaren dood?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Een dag zonder Pim is een dag niet geleefd
Nee, in permanente staat van rouw, om Pim he.. hij had zo'n mooi blauw tegeltje moeten worden voor in de wc, maar helaas, het schijten zal zonder moetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:49 schreef Party_P het volgende:
[..]
jij bent dus ook al jaren dood?
zei ik toch?
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hoef jij niet te doen. daar hebben de nabestaanden van pim al voor gezorgd. italian way.
dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
get pissed and then piss on that.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!
Die passie zal Pim vast gewaardeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
het kan altijd nogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, in permanente staat van rouw, om Pim he.. hij had zo'n mooi blauw tegeltje moeten worden voor in de wc, maar helaas, het schijten zal zonder moeten![]()
Ja, inderdaad, je zei het ook.quote:
ja, het was een gedenkwaardige dag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
dat gaan wij ook als het jou overkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
ja.. nederland op een minder nette manier van heel veel problemen in 1x afgeholpen..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het was een gedenkwaardige dag...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |