Maak een gedicht of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:59 schreef Da-Ali-G het volgende:
Graag serieuze reacties... ik wil echt iets speciaals doen maar weet echt niet wat!
Wat een leuk gebaar, nog handig ook...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef wendytje het volgende:
voor mijn moeder maak ik altijd "ontbijtzakjes" voor in de vriezer. Ik snijdt me een dag te pleures aan ui/champignons/paprika/courgette etc. Dat stop ik in porties in zakjes die ze in de vriezer bewaart. Dan bakt ze dat, doet het op een hard broodje, plakje kaas erop en ze heeft een heerlijk weekendontbijtje. Ik krijg er zo'n 20 zakjes mee en dat vindt ze heerlijk! want je gaat niet zaterdagmorgen alles staan snijden voor één broodje....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:04 schreef Lidia het volgende:
Ontbijt op bed, heeel goedkoop bosje bloemen?
Zoiets.
lees "geen geld"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Speedski het volgende:
Kaartjes voor het theater
evt nog uit haar eigen tuinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef Lidia het volgende:
[..]
Dan pluk je wat bloemen en maak je daar zelf een bosje bloemen van
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef mazaru het volgende:
Beging 's ochtends met een lekker ontbijtje voor haar klaar maken.
Doe daar een leuke kaart bij die je zelf op de computer kan ontwerpen.
Pluk een boeketje lieve bloemetjes in een nabijgelegen weiland cq grasveldje cq park.
Zet dat op het dienblad met het ontbijt.
Zeg dat je van haar houdt, en ze heeft een moederdag die ze nooit meer vergeet.
Misschien kun je nog een leuk cd'tje of dvd'tje ergens downloaden en branden.
Strikje er om, hartje er op, jij kan het hele jaar niet meer stuk
absoluut geen geld...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al.
Maare, absoluut geen geld? Ook geen 2 euro ofzo waar je douchegel of badgel voor kan halen?.
Oei, Sterkte.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
absoluut geen geld...schulden zijn fucked up
True.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
absoluut geen geld...schulden zijn fucked up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |