quote:

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:49 schreef ZOWIEE het volgende:
'Morgen.
[..]
Ben je zó jong?
Jeetje, dat kent KLF niet eens

Vriendschap is een illusiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin I'd like to Fuck?
Ik ken wel het Goede Doel

Wat is dat nou weer voor 'diss' jezus dan wordt je wakker en dan krijg je dit gezuer weer aan je hoofd. Jonge moet ik weg gaan ofzoquote:

Gezellig, wanneer kan ik langskomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..].
Volgende week wordt denk ik ook alleen maar pizza en patat bij mij..

Originial taferelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'diss' jezus dan wordt je wakker en dan krijg je dit gezuer weer aan je hoofd. Jonge moet ik weg gaan ofzo, je hoeft het maar te zeggen en ik ga weg hoor!! Ik ben het zo zat hier, iedereen die maar een hekel aan mij heeft en ik probeer goed te zijn

Henny Vrienten (Doe Maar) maar dat was Als je wint heb je vriendenquote:

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'diss' jezus dan wordt je wakker en dan krijg je dit gezuer weer aan je hoofd. Jonge moet ik weg gaan ofzo, je hoeft het maar te zeggen en ik ga weg hoor!! Ik ben het zo zat hier, iedereen die maar een hekel aan mij heeft en ik probeer goed te zijn

Ik houd nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]

KLF was tof mênquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin I'd like to Fuck?
Ik ken wel het Goede Doel

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]

Het is dat je het zelf zegtquote:

En als mama beneden wandeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, Buffy is een mooie meid maar ik ga niet als mijn mama boven wandelt met mijn hadnen onder de dekens

Ik zou het ook wel tof willen vinden, maar dan moet ik toch eerst weten wat het betekentquote:

Nou nou, niet zo aangebrand!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |