Ja tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach... soms wordt een neukertje een blijvertje!
Dom , Blond en gewillig ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja toch
Ooit zal hij inzien dat alles wat hij zoekt recht voor zijn neus staat
Iedereen ziet het behalve hij
Dat is de beschrijving van jou ideale partner?quote:
Nee maar de zijne kennelijk wel gezien die het al een poosje met je uithoud om je aan het lijntje te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is de beschrijving van jou ideale partner?
Jongens, kap de slowchat
Dat zou de ultieme plot twist zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef kastanova het volgende:
Het wachten is nu tot Vivi haar ex ff in het zaad van Henk laat roeren, zoals het een echte hoer betaamt.
Die werd vanochtend wakker en dacht: 'kut, nou moet ik wel even vaagjes sorry zeggen anders valt er voor mij niks meer te neuken bij Vivi.'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:46 schreef Vivi het volgende:
Agos..kreeg net een smsje van hem: "Gaat het weer een beetje", mevrouwtje"?
En dat na mijn boosaardige aanval van gister...zie je hij is wel lief niet dom!
Och, als hij "Goh, je bent vast ongesteld" gesmst had, zou ze dat waarschijnlijk als bezorgdheid beschouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Da's niet lief, dat is arrogant betuttelend.
Maar dat weet je zelf ook heus wel.
Jij hebt topic deel 1 zeker niet gelezen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef kastanova het volgende:
Het wachten is nu tot Vivi haar ex ff in het zaad van Henk laat roeren, zoals het een echte hoer betaamt.
Nee, ik vind het liefquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef Vivi het volgende:
Jij hebt topic deel 1 zeker niet gelezen?
En ik ben geen hoer want ik die het alleen met Henk
en mbt de ex: En relaties van 5 jaar hebben altijd na-weeen![]()
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
btw, hij kan ook denken "stik er maar in muts", en niets meer laten horen, toch?
Wat zij zegt. Dikke vettequote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
dus als een dame haar benen spreidt voor een man waar ze echt smoor op is, dan is ze een hoerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...
En ja, deel 1 heb ik ook gelezen, vandaar dat die hoer-opmerking toch feitelijk behoorlijk juist is in mijn ogen.
"gaat het weer een beetje, mevrouwtje?" impliceert dat jij je vannacht hebt aangesteld en het toontje is ook behoorlijk neerbuigend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lief
En arrogant is sexy
btw, hij kan ook denken "stik er maar in muts", en niets meer laten horen, toch?
Precies... En met een beetje nadenken weet hij precies wat hij moet zeggen om jou zover te krijgen. Zo moeilijk is het niet om het juiste te zeggen als je weet wat de ander wil horen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?
Hmmmz, ff een afweging maken:
- Geen smsje sturen, geen zaadreservoir maar hebben.
- Wel een smsje sturen, je zaad in een makkelijk mokkel kunnen pompen zodra je zin hebt.
You do the math.
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...
En ja, deel 1 heb ik ook gelezen, vandaar dat die hoer-opmerking toch feitelijk behoorlijk juist is in mijn ogen.
Ik ben zo niet onder de indruk van dit puberaal geneuzelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?
Hmmmz, ff een afweging maken:
- Geen smsje sturen, geen zaadreservoir maar hebben.
- Wel een smsje sturen, je zaad in een makkelijk mokkel kunnen pompen zodra je zin hebt.
You do the math.
Tja..ik ken hem en ik vind het wel leuk, dus...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
"gaat het weer een beetje, mevrouwtje?" impliceert dat jij je vannacht hebt aangesteld en het toontje is ook behoorlijk neerbuigend.
Niks liefs aan volgens mij.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidje![]()
Jongen, ik heb 5 jaar een relatie gehad met die jongen en er alles voor gedaan, en geloof me, hij was niet makkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidje![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als een dame haar benen spreidt voor een man waar ze echt smoor op is, dan is ze een hoer![]()
ik heb echt wel een andere definitie van een hoer. Een hoer is iemand die het met meerdere mannen doet, en zonder gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |