Vorig jaar kreeg ik t geld, en de brief een week laterquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Je krijgt toch altijd eerst een brief voor het geld op je rekening staat? Ik heb nog geen enkel bericht iig.
En ik had het meteen in het begin, half januari geloof ik, ingevuld.
Zullen wij vriendjes worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Oi, spannend hoor. Ik verwacht zo ongeveer een derde jaarsalaris terug en dat kunnen we ont-zet-tend goed gebruiken
Ik ga eerst vriendjes worden met iedereen die nog geld van me tegoed heeft. En als er dan nog over is, dan koop ik nog een nieuwe auto. En als er dan nog over is, dan trek ik wel even aan je hempjequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
Zullen wij vriendjes worden?
Gister dus ook de brief gehad...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:16 schreef nossio het volgende:
Heb helaas ook nog niks mogen ontvangen
Krijg toch een leuke vakantie en zakgeld terug...dus is zeker welkom![]()
zelfde hier... die 2400 euro kan ik goed gebruiken! show me the money!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
brief binnen, alleen geld nog niet op rekening, hopen dat het er maandag opstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |